Tisková zpráva: Ze společnosti FEO odchází její otec Michal Studený

Jednu z největších jihomoravských online agentur FEO opouští po 13 letech její spoluzakladatel, spolumajitel a marketingový ředitel Michal Studený. Ten ale nadále zůstává v online marketingu a chce podnikat pod vlastním jménem.
Digitální agentura FEO (For Every One) se sídlem v Brně byla založena v roce 2004 pod názvem 4every1 s.r.o. Michal Studený je nazýván jejím “otcem” a během 13 let z ní spolu se svým týmem vybudoval jednu z největších online agentur jižní Moravy. Jen v roce 2016 měla roční obrat 26 miliónů Kč s 38 zaměstnanci a během svého působení realizovala více než 800 projektů. Je držitelem certifikátu Google Partners a Mergado certifikovaná agentura.
Firmě se daří, tak proč z ní tak významný člen tedy odchází? Odpověď na otázku, kterou jste si jistě položili je, že se chce věnovat více svému vlastnímu životu: „Nemám čas na svého syna, zarůstá mi vinohrad a skoro ani nevím, co to jsou volné víkendy. Už to takhle dál nešlo,“ dodává.
Michal Studený pracoval ve své firmě jako marketingový ředitel a online stratég. Během 13 let se při práci ve FEO naučil tvořit funkční weby, optimalizovat reklamní kampaně a zjistil, v čem dodavatelé nejčastěji selhávají. Své zkušenosti chce nadále rozvíjet a také se o ně podělit. Umí pomoci s návrhem webu, testováním i marketingem, je schopen dohlédnout na dodavatele a zaštítit celý projekt.
Své podnikání raději staví na datech. K tomu dodává: „Mám srdce analytika, takže nebudu slibovat hory doly, ale ukážu výsledky na číslech. Aby je klienti pochopili a věděli, co přesně přináší. Chci dokázat, že peníze do online marketingu nejsou náklad, ale investice.“ Toto srdce od něj podědila i společnost FEO, která si také zakládá na číslech a skutečných prokazatelných datech, místo planého slibování.
Více o Michalovi Studeném
Michal Studený již založením 4every1 s.r.o. měl zkušenosti businessmana. V roce 2003 spoluzaložil firmu AXA Auto, která se zajímá například o cenovou politiku pro prodej pneumatik, marketingové strategie, UX testování, či vede internetový obchod s pneumatikami pro různé dopravní prostředky. V letech 2002 – 2005 pracoval jako marketingový manager ve společnosti Seznam.cz. Od roku 2008 se také věnuje projektu vidimte.cz, který se zabývá sledovacím systémem pro zemědělské a stavební stroje.
Studoval na gymnáziu, VUT a Masarykově univerzitě v Brně. Ovládá angličtinu i němčinu.
Studený se tedy chce více věnovatsvé rodině a zálibám, ale to neznamená, že oblast internetového marketingu úplně opouští. Své zkušenosti zúročí jako nezávislý konzultant, online marketingový stratég a analytik.
A co bude s FEO dál? Firmu vlastnil Studený napůl se svým dlouholetým kolegou Martinem Dimovem, se kterým se společně věnovali i jiným projektům, například již zmíněnému vidimte.cz. Nově se bude o celou firmu starat právě Martin Dimov.
Zdroje: feo.cz, linkedin.com
Komentáře