Zapomeňte na šišlajícího psa, tentokrát se Kofola mění na KFL

Vzpomínáte si na ušišlanou reklamní kampaň, která podporovala značku Kofola dva roky? Od šišlajícího psa, který se stal nejsledovanější reklamou na YouTube, Kofola upouští. Tentokrát zkracuje svůj název na tři písmena KFL, přičemž v rámci kampaně nabádá diváky k takzvanému replyšování.

Kofola spustila první květnový den komunikační kampaň, kterou chce zpropagovat malinovou Kofolu v půllitrové láhvi a Kofolu s příchutí černého rybízu v čtvrtlitrové plechovce. Cílí na mladé spotřebitele. Animovaní hrdinové Leoprd a VVrk se mezi sebou dorozumívají bez samohlásek, a tak se z Kofoly stává KFL.

Oba hrdinové nabádají diváky k replyšování, tedy k odeslání plyšáků do replyšovací dílny. Hračky v této dílně budou vyčištěné a upravené tak, aby mohly být zaslané dětem do nemocnic. Reklamu můžete vidět v televizi, outdooru i na internetu. I na obalech se objeví Leoprd a VVrk.

Kreativní kampaň vymyslela reklamní agentura WMC/Grey.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru