Zapomeňte na kytku! Růžový slon v nové televizní kampani poradí, co své partnerce nadělit k MDŽ

Zapomeňte na kytku! Růžový slon v nové televizní kampani poradí, co své partnerce nadělit k MDŽ

Sexshop Ruzovyslon.cz od 21. února spouští novou televizní kampaň k příležitosti Mezinárodního dne žen. Diváci kanálů NOVA, PRIMA a Markíza se opět potkají s maskotem společnosti Růžovým slonem mluvícím hlasem Martina Stránského. Tentokrát jim sloník nabídne tipy, jak svou partnerku na MDŽ překvapit. Za novou kampaní opět stojí in-house tým společnosti a agentury BRAND FAMILY a Motionhouse.

Oblíbený Ruzovyslon.cz od 21. února spouští novou TV kampaň, tentokrát k příležitosti Mezinárodního dne žen. Hlavním hrdinou je opět již známý maskot Růžového slona, jemuž propůjčil hlas český herec Martin Stránský. V novém klipu Růžový slon divákům radí, aby si na MDŽ místo tradiční květiny pro svou partnerku raději připravili romanticko-erotický „růžový“ zážitek.

 „Kampaň k MDŽ pokračuje v naší úspěšné řadě TV kampaní. Například předcházející valentýnskou kampaň shlédlo celkem dva miliony diváků. Díky klipům v televizi oslovíme širší cílovou skupinu, například i starší generaci, která v online prostoru netráví tolik času,“ říká ke kampani majitel společnosti Adam Durčák. Značku přitom již televizní diváci mohou znát nejen z předešlých TV kampaní – letní, vánoční a valentýnské –, ale i díky pořadu Pozitivní vibrace, který běží na stanici Óčko a přináší lechtivé rady a tipy od zkušené sexpertky Veroniky.

Kampaň k Mezinárodnímu dni žen opět připravil in-house tým společnosti ve spolupráci s agenturami BRAND FAMILY a Motionhouse. Televizní spoty a sponzoring poběží na kanálech NOVA, PRIMA a Markíza až do 8. března a doplní je také online reklama a PR kampaň.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru