Tisková zpráva: Zapomeňte na komiks: Casablanca vstoupila do nové doby

Zapomeňte na komiks: Casablanca vstoupila do nové doby

Společnost Casablanca INT dokončila v těchto dnech tříměsíční proces kompletní změny své korporátní identity. Přední český poskytovatel internetových, hlasových a datových služeb, provozovatel jednoho z největších datacenter a prvního veřejného cloudu v ČR, se po pěti letech používání komiksové image rozhodl pro změnu.

Nové logo a styl

Změnou loga chce Casablanca vyjádřit své vize a pohled do budoucnosti, který se týká virtualizace, modernizace produktů, projektů, procesů a vstupu do nové éry, ve které je společnost o krok napřed. Hlavní rozdíl je na první pohled patrný zejména v použitém fontu a claimu loga, jež získalo větší vypovídající hodnotu i v českém jazyce.

„Původní podstata loga zůstala zachována, avšak změnili jsme grafický design, který představuje naše současné postoje, styl myšlení a práce. Za 17 let své existence jsme se postupně propracovali mezi špičky ve svém oboru, avšak ani v letech růstu či boomu neusínáme na vavřínech a neustále investujeme nejen do technologií a lidských zdrojů. Víme, že naše produkty patří k tomu nejlepšímu co je na trhu k dispozici, a tak to musí vyzařovat i z naší image. I přesto, že máme za sebou dlouhou cestu a tradici, nestárneme, ale naopak mládneme. Svěží a současný neformální styl přináší nyní to nejlepší možné řešení, oslovuje potenciální zákazníky a navíc ukazuje budoucí směr rozvoje,“ zdůvodnil zásadní změnu v Casablanca INT Dr. Milan Švácha, jednatel společnosti.

priloha

Nové prostory

V duchu této image se společnost Casablanca rozrostla v nedávné době i prostorově. Obchodní oddělení, sales support, marketing, customer care a oddělení vývoje se nastěhovali do zcela nových prostor na Praze 4. Tyto moderní kanceláře se nachází na rohu ulic Budějovická a Sedlčanská v budově Tetris Office building. Technické oddělení a prostory celého DataCentra zůstávají i nadále na adrese Vinohradská 184, kde budou pro klienty k dispozici ve stejném režimu jako doposud.

Přeměna identity samozřejmě prochází napříč všemi prostředky firemní komunikace – od vizitek, produktových letáků, prezentací, tiskových materiálů, přes obrandování vozů a interiérů, venkovní reklamu, až po drobný firemní merkantil a dárkové reklamní předměty. Zkrátka všemi formami, kterými společnost může působit na okolní svět, z nichž významným prvkem je firemní web společnosti, a proto se kompletní změna nevyhnula ani jemu.

Nový web

Posledním krokem v procesu přeměny corporátní identity Casablanca INT bylo spuštění nového webu https://www.casablanca.cz, které proběhlo tento týden. Dosavadní webové stránky spolu se svou image představovanou konceptem asociace názvu společnosti s oscarovým filmem již nevyhovovaly současnému chápání firemních webových prezentací.

„Web je nyní koncipován tak, aby byl co nejpřehlednější, umožňoval jak stávajícím tak potenciálním zákazníkům velmi snadnou navigaci, a tak je orientován především produktově a zákaznicky. Nová verze nabízí jednoduše strukturovanou nabídku produktů a přístupy do zákaznických portálů jsou vždy po ruce. Zároveň je web vizuálně atraktivní díky grafickému stylu v asociaci s dnes tolik moderním aplikačním prostředím,“ popsal novou webovou prezentaci Petr Šimpach, obchodní ředitel společnosti.

Tímto se společnost definitivně rozloučila s komiksovou postavou Humphrey Bogarta a přivítala s otevřenou myslí novou moderní dobu, ve které je budoucnost již nyní.

KONTAKT:

V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:

Casablanca INT, Budějovická 1550/15a, 140 00 Praha 4

Jitka Šváchová Fuksová, PR Manager, Tel.: 602146666, E-mail: jitka.fuksova@casablanca.cz

Zdroj: ČTK/Protext

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru