Tisková zpráva: Z Dáme jídlo se stává foodora. Značka se se přebarví na růžovo, zákazníky čekají novinky

Největší česká doručovací platforma Dáme jídlo po 11 letech svého fungování mění jméno. Nově ponese název foodora a přidá se tak k 7 evropským zemím, ve kterých bude značka pod stejným názvem doručovat jídlo a nákupy. Platforma zákazníkům slibuje kvalitnější služby, speciální slevové akce, širší rozvozové zóny, ale i nové funkcionality jako je například předplatné.
Nejprve změnu značky zaznamenají majitelé chytrých telefonů. Prvním z nich se aplikace přebarví spolu s aktualizací v polovině dubna. Pro první uživatele operačních systémů iOS bude aktualizace přístupná od 11. dubna, pro uživatele androidu pak o pár dní později, 17. dubna. Zbytek Česka se pak do růžové přebarví oficiálně až na začátku května.
„Dáme jídlo má v České republice dlouhou historii, lidé tu značku znají a mají ji rádi. Čeká nás však období velkých změn, rebranding je tedy v tomto smyslu poměrně symbolická událost. Věříme, že novou značku budou mít naši zákazníci ještě raději,“ říká Adam Kolesa, CEO Dáme jídlo (nově foodora). „Se změnou značky zákazníkům nabídneme i řadu dalších výhod, ať už se jedná o funkční záležitosti, jako je rychlejší doručení a předplatné foodora PRO, nebo o super slevové akce typu 1+1 jídlo zdarma,“ dodává Kolesa.
Spolu s novým názvem přinese foodora i několik zajímavých funkcí. Vedle rozšíření rozvozových zón ve všech větších městech slibuje i zlepšení zákaznické zkušenosti a širší nabídku restaurací a obchodů. Úplnou novinkou je systém předplatného foodora PRO, který přinese exkluzivní výhody pro ty nejvěrnější zákazníky. Jednat se bude například o bezplatné doručení ze všech restaurací, obchodů a foodora MARKET, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky nebo speciální slevové akce.
Foodora je už dobře známá v Dánsku, Finsku, Norsku a také ve Švédsku. Od května se mezi ně nově připojí také Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Rakousko. Mateřská společnost Delivery Hero SE si od změny značky slibuje jednotnou uživatelskou zkušenost napříč celou Evropou.
Komentáře