YouTuber vysvětluje marketing Babiše

YouTube kanál StandaShow, za kterým stojí Stanislav Hruška, zveřejnil video pojednávající o Čapím hnízdu. Andrej Babiš pravděpodobně zapomněl na to, že má na sobě mikroport, a tak se rozpovídal o tom, kdo stojí za projektem Čapí hnízdo a proč, a tím pouze ukázal, že veřejně lže. Ve sněmovně poslancům a národu tvrdil úplně něco jiného, než vykládal.

Dále YouTuber představuje Marka Prchala, který má na starosti marketing ministra financí. Ukazuje jeho záběry ze zákulisí při focení Andreje Babiše na plakáty, pomáhá mu psát všechny statusy na sociální sítě, ba dokonce mu radí při natáčení „Sorry jako“. YouTuber vytahuje i přednášku Marka Prchala, která pojednává o deseti věcích, jež dělá, když je problém na Facebooku. V ní například popisuje, jak by měla vypadat krizová komunikace, ale jeho taktika v současné krizi poslance nezabírá.

Andrej Babiš chce odvést pozornost, a tak se začal družit s občany. Zveřejnil na sociálních sítích, že navštívil pivovar, setkal se s gymnazisty z Plzně, vydal se na závod do vrchu a na Utubering. Potom na Facebooku vysvětlil, proč nedorazí do Otázek Václava Moravce:

„Mluvím o boji proti mým soupeřům. Tradičním politikům. Nenechám se zastrašit, nenechám se vyhnat, ani mi to neznechutí. Jo, pracujou na tom. Politici, média, kmotři, co dřív dlouhé roky tahali za jednu nitku zezadu. A i když mě teď premiér popravil, já ten boj nevzdám a budu s těmi korupčníky bojovat dál,“ zněla část jeho příspěvku.

O několik hodin později zveřejnil fotografii, na které si užívá Utubering v Brně.

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru