YouTube mění způsob, jakým počítá zhlédnutí

YouTube mění způsob, jakým počítá zhlédnutí

YouTube zavádí zásadní změnu do svého systému hudebních hitů poté, co zjistil, že umělci používají hacky na počet jejich zhlédnutí pod videem. 

YouTube již nepočítá „reklamní zhlédnutí“, pokud jde o společnost, která počítá své hudební grafy. Podle nového příspěvku na blogu bude místo tohoto hodnocení nejlepších hudebních videí založeno na organických kontroverzích. Spouštění hudebních videí jako reklamy před jinými videi na YouTube se stalo v hudebním průmyslu běžnou praxí.

Pomůže to řešit vypočtené reklamní kampaně, které jsou spuštěny speciálně pro umístění hudebního videa na YouTube během prvních 24 hodin od zveřejnění. Blogový příspěvek YouTube potvrzuje, že lidé používají tyto statistiky – mnozí často nabízejí rekordní 24hodinová zhlédnutí – jako „definitivní reprezentaci svého okamžitého společenského dopadu“. Nyní YouTUbe nechce klamat chce, aby byla čísla pravdivá.

“Vzhledem k tomu, že se snažíme zachovat konzistentnost a důvěryhodnost v celé naší platformě, provedli jsme několik nezbytných revizí naší metodiky pro vykazování 24hodinových rekordních debutů.”Nové změny znamenají, že videa způsobilá k záznamu debutů musí pocházet z organických zdrojů, včetně „přímých odkazů na video, výsledků vyhledávání, externích webů, které vkládají video a funkcí YouTube, jako je domovská stránka, sledovat další videa a trendy“.

Systém hudebního žebříčku YouTube v posledních několika měsících čelil několika neshodám. V červenci indický rapper Badshah překonal rekord pro většinu zhlédnutí za 24 hodin a porazil BTS se 75 miliony zhlédnutí na jejich 74,6 milionu dříve. Bloomberg později oznámil, že Badshah a jeho tým koupili reklamy, které video buď vložily, nebo propagovaly. To vedlo k dramaticky zvýšenému počtu zhlédnutí. YouTube se rozhodl neuznat rekordní čísla.

„Videoreklama představuje účinný způsob, jak oslovit konkrétní publikum debutem s písní, ale při sledování debutu s 24hodinovým záznamem se už nebude uvažovat o placených reklamních zhlédnutích“.

Zdroj, foto: theverge.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru