Web mBanky má výpadek a klienti tak nemohou využít internet banking

Od časných ranních hodin měla internetová banka mBank problémy s výpadkem svých internetových služeb v několika zemích včetně Česka a Slovenska. Stejně jako web bance podle stížností na webu nefungovala ani mobilní aplikace či internet banking. Klienti mBanky se tak ocitli bez možnosti platit prostřednictvím internetového bankovnictví, což vyvolalo značnou vlnu nevole.

K celému problému se urychleně česká odnož mBanky vyjádřila:

„Máme neplánovaný výpadek našeho webu, situaci řešíme. Omlouváme se za komplikace, „uvedla banka na sociální síti. Klientům doporučila v případě potřeby uskutečnit bankovní převod přes mLink.

Slovenský web mBank začal fungovat kolem 10:30. Český web www.mbank.cz má však stále problémy a nenačítá se. Ohledně odhadu času zprovoznění webu vydala banka poté další následující prohlášení:

O potížích víme a pracujeme na jejich odstranění. Dle aktuálních informací dojde ke zprovoznění v odpoledních hodinách. V případě, že byste potřeboval provést jakýkoliv převod, můžete kontaktovat mLinku. Pro kontakt si, prosím, připravte Vaše identifikační číslo klienta (8 číslic) a heslo pro mLinku (6 číslic). Do doby odstranění potíží budou tuzemské převody prováděny operátory bez poplatku. Za případné potíže se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Jak vidno, problémy nejsou zdá se zcela vyřešeny. Načítání stránek v internet bankingu trvá pár, ale někdy 8 až 12 sekund nebo se web nenačte vůbec. Na vstup do internet bankingu proto doporučujeme využít odkazy https://sk.mbank.eu nebo případně https://cz.mbank.eu.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru