VYPEČENÉ VÁNOCE: Komerční banka spustila microsite plnou vánočních receptů

Vánoce dokážou lidi měnit. Příkladem lze uvést například Komerční banku, která pro tento rok zvolila opravdu netradiční vánoční přístup. Už od prosince komunikují v jistém vánočním tónu. Kromě toho spustili na začátku měsíce kampaň „Vypečené Vánoce“, která opravdu stojí za to!

Kampaň v základu tvoří několik vizuálů, ve kterých různé druhy cukroví vypráví své příběhy. Mimo to se návštěvníci microsite mohou dozvědět i něco málo z tradičních vánočních receptů. Příběhy a výsledné vizuály jsou následně přizpůsobeny i jednotlivým komunikačním kanálům – pražské metro, pobočka KB, kino Lucerna anebo dokonce Národnímu divadlu.

Jeden z vizuálů současné reklamní kampaně

Jeden z vizuálů současné reklamní kampaně

„Vánoční kuchařka“ od Komerčky

Pro kampaň Komerční banky byla i pro tyto účely vytvořena microsite www.vypecenevanoce.cz, která slouží jako „vánoční kuchařka“. Kromě toho doplňují komunikaci prostřednictvím direct-marketingové aktivity, během které rozesílají novoroční přání svím klientům.

Za kampaní stojí agentura Wunderman, o zbytek (tedy mediální plánování a nákup médií) se stará známá agentura PHD.

Zdroj: MediaGuru

Komentáře

Nahoru