Výdejní boxy, do kterých se vejde i pohovka. Ikea usnadňuje nakupování

Výdejní boxy, do kterých se vejde i pohovka. Ikea usnadňuje nakupování

Již příští týden, přesněji od 28. června si budou moci zákazníci Ikea objednat zboží do výdejních boxů. Nebudou tak muset čekat dlouhé fronty u pokladen nebo procházet oddělení zboží, o které nemají zájem. Nové výdejní boxy budou situované v Praze na Zličíně. Později také v Praze na Černém mostě a v Brně. Výdejní boxy budou nainstalované a k dispozici u skladů současných prodejen Ikea.

Ikea je známá tím, že se o své zákazníky pečlivě stará a snaží se, aby jim co nejvíce zpříjemnila nákupní proces. Novinkou jsou výdejní boxy, u kterých nebude problém vydat třeba i pohovku. Boxy budou dostupné v celkem 6 ti velikostech, od nemenších po největší. Zboží, které bude v boxech uloženo bude připravené k vyzvednutí po dobu 3 dní od zvoleného data dodání. Výrobky si zákazník může objednat na webových stránkách Ikea. Nespornou výhodou boxů je to, že jsou samoobslužné a přístupné 24 hodin, 7 dní v týdnu.

„Až bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS s kódem, který zadáte na obrazovce umístěné na výdejních boxech IKEA. Po zadání kódu se automaticky otevřou dvířka boxu, ve kterém se nachází vaše objednávka. Pokud se nevejde do jedné skříňky, rozdělíme ji a umístíme ji do několika boxů. V takovém případě obdržíte dva kódy, abyste si mohli vyzvednout kompletní objednávku,“ vysvětluje Jana Jakubcová, manažerka projektu z oddělení logistiky IKEA Česká republika.

Cena za použití výdejních boxů je stejná jako za službu Klikni a vyzvedni v obchodních domech. Začíná tedy na 49 Kč u objednávek do 15 kg a maximálně pak za ni zákazníci zaplatí 499 Kč v případě objednávek, jejichž hmotnost přesahuje 200 kg.

„Hlavní výhodou výdejních boxů IKEA je možnost vyzvednout si zboží pohodlně bez ohledu na denní či noční dobu a s tím spojená úspora času. V době pandemie jde navíc i o bezpečné bezkontaktní řešení, protože odpadá nutnost osobního předání. Věříme, že si výdejní boxy naši zákazníci oblíbí stejně jako například v Maďarsku, kde na jedno stanoviště připadá denně v průměru 15 vyzvednutých objednávek,“ dodává Jana Jakubcová.

Zdroj, foto: ikea.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru