Výdaje za reklamu na Slovensku konečně stouply
Výdaje za reklamu na slovenských webových stránkách konečně stouply. Od prvního čtvrtletí roku 2009 tedy můžeme podle Asociace internetových médií (AIM) sledovat nárůst investic do reklamy na internetu, které začaly klesat společně s finanční a ekonomickou krizí na konci roku 2008 od druhého čtvrtletí 2009.
Výdaje na reklamu dosáhly v Q3 2010 celkem 5.4 milionu €, což je o 6.6% více než v Q3 2009. Nejlépe je na tom však bannerová reklama, která s 2.7 miliony eur a podílem 49.1% na všech výdejích poprvé klesla pod 50%. Textová reklama si získala 1.2 milionu €, tedy 22.3% podíl a také reklama z vyhledávání s 965 tisíci € a 17.8% podíl.
AIM o tom informovala v tiskové zprávě.
Komentáře