Dnes vyšlo 15 článků

Vtipný, chytrý, inovativní. Přesně takový je bilboard, který překonává hranice možností reklamy

Svět je plný reklam. Některé jsou nudné, některé jsou trapné. Ale málokterá je inovativní. Člověk začíná být vůči reklamám trochu otupělý, a tak je potřeba znovu si získat jeho pozornost. A naši pozornost si získala jedna originální reklama ze Švédska, která vám určitě vykouzlí úsměv na tváři.

Apotek, farmaceutická značka, umístila na jedno stockholmské nástupiště metra svou reklamu s ultrazvukovými senzory.

Co to znamená?

Senzory dokážou zachytit blížící se vlak a bujná kštice modelky na plakátu se rozpohybuje stejně přirozeně jako vlasy živého člověka.

S blížícím se vlakem se zvedá vítr, který vám fouká do tváře, pod sukni nebo vám cuchá vlasy? Co uděláte? Snažíte se udržet každý vlas na svém místě?

Tak přesně na tom je založena i ona švédská reklama.

Aneb „oživte svůj účes“.

 

Zdroj: vimeo.com/87648696, mashable.com/2014/02/26/subway-ad-sweden-hair/?utm_cid=mash-com-fb-main-link

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru