Vodafone a krizová komunikace v praxi

Na Facebook stránkách se strhla další bitka mezi mobilním gigantem a jeho (bývalým) zákazníkem, který vyeskaloval v blokaci onoho zákazníka. Myslíte, že to byl správný postup?

Celé vlákno najdete na: https://www.facebook.com/vodafoneCZ/posts/10151554152731812

Přišla mi z čísla 77706 smska s textem: „Vase posledni vyuctovani cislo 301907649 je vystavene na 36 Kc a neni nutne ho nyni hradit. Castku prevedeme do pristiho vyuctovani Vas Vodafone.“

Nicméně:
1/ Již od počátku ledna 2013 nejsem vaším klientem.
2/ Měl jsem zato, že všechny naše závazky jsou již vyrovnány, nemohu si to však ověřit, poněvadž s ukončením smlouvy jste mi zrušili přístup do internetové samoobsluhy.
3/ Nepřišlo mi v návaznosti na sms žádné vyúčtování, natož faktura.
4/ Nechápu, pokud se domníváte, že vám něco dlužím, proč bych to neměl platit, zvláště, když nic nelze převádět do dalšího vyúčtování, poněvadž žádné další vyúčtování mezi námi už nikdy nebude.

Je ve vašem zájmu mi vysvětlit, co výše uvedeným zcela nelogickým postupem sledujete.

Celý váš krajně dementní přístup podtrhuje jen moji naprostou nespokojenost, kterou jsem s vámi za poslední 2 roky našeho jinak 11 let trvajícího odběratelsko-dodavatelského vztahu měl.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru