Tisková zpráva: Vedení mediální divize Mind2FLO je kompletní: Novým Data & Development Directorem se stal Michal Šeda

Vedení mediální divize Mind2FLO je kompletní: Novým Data & Development Directorem se stal Michal Šeda

Mediálně technologická skupina Mind2FLO obsadila kompletní vedení své mediální divize. Jako Data & Development Director nastupuje Michal Šeda (42), který přichází z Publicis Groupe. Ve své nové pozici se zaměří na pokročilou práci s daty, která by se měla pro klienty stát novým standardem řízení komunikace.

Michal Šeda přichází do Mind2FLO po deseti letech působení v Publicis Groupe, kde se soustředil na oblast ekonometrické analýzy a modelování návratnosti marketingových investic. Maximální využití dostupných datových zdrojů pro něj bude priorita i v Mind2FLO. „Tlak na efektivitu kampaní neustále roste a klienti chtějí mít přehled o skutečném přínosu marketingových investic do obchodních výsledků. Věřím, že díky práci s daty a technologickému náskoku, které má Mind2FLO ve svojí DNA, budeme pro trh první volbou při hledání precizní strategie založené na datech,“ říká Michal Šedanový Data & Development Director.

Šeda je posledním členem sedmičlenného management týmu mediální divize Mindsquared, která nedávno představila svého CEO Martina Králíka. Pod jeho vedením se skupina chce zaměřit na velké tendry a překročit v příštím roce první miliardu v objemu zakázek. „Kvalitní práci s daty, kterou bude Michal klientům garantovat, vnímám jako dělicí čáru mezi agenturami starého střihu a těmi připravenými na budoucnost. Klienti už by se neměli spokojit s informací, jestli kampaň zafungovala nebo ne. Chceme jim nabídnout mnohem detailnější vhled na řízení marketingových investic,” uvádí Martin Králík ke směru, kterým se má Mindsquared ubírat.

Hlavní expertízou nové posily ve vedení mediální divize je již zmíněná ekonometrická analýza, datová strategie, ROI analytika, podpora akvizičního potenciálu a vývoj nových nástrojů. Problematice automatizace práce s daty se Šeda věnuje od roku 2005. V minulosti pracoval na datových strategiích pro klienty jako Nestlé, Coca-Cola, Raiffeisenbank, ČSOB, mBank, Stock nebo Pilsner Urquell. V rámci poslední pozice vedl tým, který pracoval na ROI projektech pro CEE region.

V nejbližším období bude Šeda spolu se svým týmem pracovat na nastavení standardních nástrojů a datových zdrojů, které trh nabízí. V další fázi se chce soustředit na automatizaci procesů a vývoj vlastních nástrojů. K dispozici bude mít i kapacitu a know-how již existujícího datového týmu technologické divize FLO.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru