Václav Moravec a jeho otázky – YouTube a Facebook

Václav Moravec a jeho otázky – YouTube a Facebook

Již když se blížili parlamentní volby v srpnu loňského roku, OVM (Otázky Václava Moravce) měli před podpisem smlouvy s Googlem ohledně publikování video zpráv pomocí Youtube. Předtím už pár měsíců fungovala fan stránka OVM. Václav Moravec to zdůvodnil tím, že web ČT je momentálně nedostatečný k diskuzi mezi uživateli a jím. A nemýlil se, pořadu to vynáší čím dál vyšší sledovanost.

OVM a Facebook

Na fan stránce Otázky Václava Moravce většinou komunikují uživatelé s Moravcovými pomocníky. Avšak při parlamentních volbách, které se blíží se můžou uživatelé setkat se samotným Moravcem. Stránka sčítá skoro 15 tisíc fanoušků, což je krásné číslo a podle statistik stále roste. Líbí se mi jak to ČT uchytilo za pačesy a nezaspalo jako jiné české televize. OVM se objevili na Facebooku v době kdy u nás rostl obrovským tempem.

OVM a Youtube

Po Facebooku přišlo na řadu Youtube.  OVM mají na Youtube kanál „otazkyvaclavamoravce„. Bez nadsázky se dá říct, že OVM na Youtube mají jedny z nejlépe zpracovaných stránek (z českých kanálů). Stránka má sloužit hlavně pro nahrávání dotazů od diváků. To vše lze na pár kliknutí. ČT vaši zprávu zpracuje a upraví k dokonalosti, otázky pak tedy vypadají profesionálně, ačkoli je tvoříte vy, diváci.

Marketing má Česká Televize zvládnutá bravurně. Pár seriálů produkované ČT mají na Facebooku své oficiální fan stránky kam publikují samostatní autoři. Sílu Facebooku využila nejen ČT, ale i hudební televize Óčko, nebo zpravodajská televize Z1 (hlavně Youtube). Ze zahraničních to je především CNN.

Štítky:

S internetem začínal před několika lety jako tvůrce webů. Dnes se živí internetovým marketingem. Podniká na vlastní pěst – práce na volné noze. V 17 letech vlastní několik internetových obchodů a občas přijme nějakou zakázku na výrobu minisite.

Komentáře

Nahoru