V San Franciscu se hledala velikonoční vajíčka se startupem Tile

O startupu Tile jsme psali před rokem. Byla to tehdy úžasná revoluce, která slibovala všem zapomnětlivým, že už nikdy nebudou muset hledat své klíče. A dodrželi to. V současné době sami sebe nazývají jako největší Ztráty a nálezy na světě, působí ve více než 30 zemích. A taky mají perfektní marketingové akce.

Dva kluci začínali tak, že na svůj nápad museli uspořádat kampaň, aby sehnali dostatek financí. Jenže lidem se jejich myšlenka líbila. Není se čemu divit – kdo z nás občas něco nehledá, že? Jejich malý čtvereček s názvem Tile si připevníte na klíče nebo cokoliv jiného, spojíte ho přes bluetooth se svým smartphonem a když budete danou věc hledat, půjdete podle aplikace. Zájem ze strany lidí je takový, že mají teď kluci dost peněz na rozdávání. V San Franciscu lákali na tisíc dolarů.

Na místě se shromáždily stovky lidí se smartphony v ruce. Všichni pomocí aplikace hledali velikonoční vajíčka, která na sobě měla připevněné Tile přívěšky. Poschovávaná byla všude možně – v prasklinkách, v keřích nebo v trávě. Osm vajíček ale skrývalo překvapení. Byla v nich finanční odměna, v nejcennějším vejci to bylo dokonce tisíc dolarů.

Nabízí se tak nápad, zda by se velikonoční vajíčka takhle neměla hledat normálně. V USA a Velké Británii totiž pořádají tzv. hony na vajíčka. Rodiče poschovávají čokoládová (nebo jiná) vajíčka po zahradě a děti je pak hledají. Jenže žijeme v 21. století a technologie se nám promítají do všech činností našeho života. Kdy tedy dojde k tomu, že budou děti hledat vajíčka se smarpthonem v ruce?

Náhodou kdyby byla všechna opatřena přívěškem Tile, aspoň by se nestávalo, že se ještě po měsící nachází rozpuštěná čokoláda za keřem.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru