V podzimní reklamní kampani na boty se objevila holčička s Downovým syndromem
Reklamy velmi často prosazují nezdravé a nedosažitelné ideály krásy. Jeden nápad může proměnit reklamu na společensky pozitivní. Americká značka obuvi Livie & Luca’s představila novou reklamní kampaň „Back to School“ orientovanou na dětskou módu. A právě v této kampani se objevuje čtyřletá dívka Cora s Downovým syndromem.
Americká charitativní organizace Changing the Face of Beauty se snaží měnit vnímání krásy. Napomáhá tomuto přístupu mnoha firmám.

Čtyřletá Cora s Downovým syndromem
„Období „Back to School“ je pro děti kritické. Changing the Face of Beauty se snaží změnit vnímání firem, neboť 13 % dětí vracejících se do školy mají nějaký hendikep,“ vysvětlila zakladatelka a ředitelka organizace Katie Driscollová.
Posláním organizace je měnit vnímání krásy

Organizace mění vnímání krásy
Tento cíl se organizaci naplňuje. Doposud pomohli více než sto společnostem změnit pohled na jejich reklamní kampaně. Organizace měla například sehnat deset dívek s postižením pro módní přehlídku značky GAP.
„Jestliže její fotografie pomůže ke změně vnímání a myšlení lidi a opuštění jejich stereotypů, potom j to krok správným směrem,“ prozradila matka Cory.

Úsměv holčičkám sluší
Na Instagramu začali rodiče pod hastagem #imgoingbacktoschooltoo sdílet fotografie svých potomků s nějakým postižením. To dokazuje, že reklamní kampaň americké značky obuvi má skutečně úspěch.



Komentáře