Snímek obrazovky 2019-01-16 v 15.27.31

Pleťová maska z 3D tiskárny: naskenujte obličej a vyberte výživné složky

Používáte pleťové masky? A co takhle kdybyste ji měli přesně na míru? Plátýnkové nebo gelové masky, které mají tvar obličeje jsou dnes velmi oblíbené. Pleť dostane potřebné vitamíny, regeneraci anebo zamezí tvorbě akné… Jenže každý, kdo takovou pleťovou masku použil ví, že na obličeji nesedí. Je totiž zapotřebí vyrobit univerzální velikost a tvar masky tak, aby pokryla každý obličej. Kosmetická firma Neutrogena prezentovala novinku masky na míru.

stažený soubor

Nejčastější chyby v PPC reklamě

PPC reklama je jedním z nejsilnějších a nejvyužívanějších nástrojů v online marketingu, který opravdu funguje! Pokud je ale její nastavení chybné, lze očekávat pouze minimální odezvu. Agentura LCG New Media v tomto článku představuje nejčastější chyby, se kterými se u PPC kampaní lze setkat. Pokud se těchto kiksů firmy vyvarují, mohou ušetřit i tisíce korun měsíčně.

Mana_nove_produkty

Český potravinářský startup Heaven Labs přichází na trh s prvními ochucenými verzemi Mana drinků

Po více než roce intenzivního vývoje uvádí český výrobce Heaven Labs na trh první příchutě svého nutričně vyváženého jídla Mana v podobě drinku. Od ledna nového roku najdou zákazníci v tuzemských kamenných i internetových obchodech tři novinky, drinky Mana Sunlight, Mana Love a Mana Dream. Obliba tohoto kompletního veganského jídla v Česku stále raketově roste. Během prvních dvou týdnů od spuštění předobjednávek na eshopu výrobce si zákazníci objednali více než pět tisíc porcí nových drinků.

kosik_transkript

Košík.cz nabízí jako první e-shop transkripci telefonních hovorů pro půl milionu neslyšících a nedoslýchavých

V České republice žije podle České unie neslyšících asi 15 000 osob se sluchovým hendikepem a zhruba 500 000 dalších osob, jimž se sluch v průběhu života zhoršil natolik, že vadu potřebují kompenzovat. Proto se Košík.cz rozhodl implementovat řešení v podobě textového přepisu telefonních hovorů v reálném čase. Využít ho mohou všichni lidé se sluchovým znevýhodněním, kteří se chtějí spojit se zákaznickým servisem. Košík se díky tomu stává prvním obchodníkem, kde mohou lidé se sluchovým hendikepem plnohodnotně využívat tuto možnost.

Snímek-obrazovky-2018-11-08-v-14.08.35-e1541682581402

Kristýna Dolejšová: Když to nezkusíš, odpověď bude vždy „ne“

Ahoj Kristý, děkuji, že jsi přijala moji žádost o rozhovor. Zeptám se Tě na pár otázek, které se budou týkat Tvého vztahu k sociálním sítím, k projektu Za normální holky a samozřejmě Tebe.

Nahoru