Uber rebranduje. Podívejte se na nové ikony a logotyp

S aktualizací mobilní aplikace Uber přijde nový design. Společnost se rozhodla upustit od tradičního písmene U a nahradila ho jakousi mapou s umístěním ve středu. Má samostatné ikony pro jezdce a partnery.

Uber představuje také nový logotyp, o kterém společnost mluví, že je o něco silnější a mužnější. Podle slov společnosti „odráží to, jak jsme jako společnost zráli“. Uber dodává, že byl logotyp přepracovaný tak, aby ho uživatelé identifikovali už z dálky.

Driver_Icon

Ikona pro partnery

Rider_Icon

Ikona pro jezdce

Další inciativa, kterou společnost nazývá „Atom“, přinese jedinečný vzhled a pocit pro každé město, ve kterém Uber působí. Uber se snaží, aby každé město mělo jedinečný vzhled a pocit.

Red

Každé město by mělo mít unikátní vzhled.

Gold

Uber by měl být identifikovatelný už z dálky.

Zdroj / Foto: The Next Web

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru