Twitter začne zobrazovat, kdy firma nejvíc odpovídá
Hodně firem využívá Twitter pro komunikaci se zákazníky. Přestože se je snaží přetáhnout Facebook, který jim doporučuje psát si s lidmi přímo přes Messenger, Twitter je pro zákaznický servis prostě lepší. A sociální síť si to velmi dobře uvědomuje.
Není to tak dlouho, co Facebook začal u stránek zobrazovat, za jak dlouho odpovídají. Je to fajn, ale Twitter přináší ještě něco lepšího. Když chcete dostat odpověď, mnohem víc vám pomůže vědět, v kolik hodin ji dostanete, ne?
Twitter testuje funkci, která uživatelům ukazuje, kdy je daný účet nejaktivnější.
Je mnohem užitečnější vědět, kdy se máte zeptat, než za jak dlouho vám asi průměrně odpoví.
Uvidíme, jak to bude fungovat. Zatím je funkce pouze ve fázi testování a nevíme, kdy bude uvolněna po celém světě. V současné době funguje pouze na několika profilech, má ho například Medium. Viděli jste ho ještě někde jinde?
Komentáře