Twitter začne zobrazovat, kdy firma nejvíc odpovídá

Hodně firem využívá Twitter pro komunikaci se zákazníky. Přestože se je snaží přetáhnout Facebook, který jim doporučuje psát si s lidmi přímo přes Messenger, Twitter je pro zákaznický servis prostě lepší. A sociální síť si to velmi dobře uvědomuje.

Není to tak dlouho, co Facebook začal u stránek zobrazovat, za jak dlouho odpovídají. Je to fajn, ale Twitter přináší ještě něco lepšího. Když chcete dostat odpověď, mnohem víc vám pomůže vědět, v kolik hodin ji dostanete, ne?

Twitter testuje funkci, která uživatelům ukazuje, kdy je daný účet nejaktivnější.

medium

Většinou reaguje v čase 9:00-2:00.

Je mnohem užitečnější vědět, kdy se máte zeptat, než za jak dlouho vám asi průměrně odpoví.

Uvidíme, jak to bude fungovat. Zatím je funkce pouze ve fázi testování a nevíme, kdy bude uvolněna po celém světě. V současné době funguje pouze na několika profilech, má ho například Medium. Viděli jste ho ještě někde jinde?

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru