To si kuř! Tak odpovídá Vodňanské kuře od Babiše na Facebooku
Vodňanské kuře, společnost ze skupiny miliardáře a ministra financí Andreje Babiše, má interesantní styl komunikace na Facebooku. Jeden ze spotřebitelů na facebookové stránce společnosti nelibě zhodnotil produkt „Dětské kuřecí párky s vitamíny“. A jak na příspěvek reagoval jeden z největších zpracovatelů drůbeže v České republice?
„Přijde vám normální prodávat pod názvem „Dětské kuřecí párky s vitamíny“ výrobní salám v ceně 140 Kč/kg a obsahující éčka, která nejsou vhodná pro děti. A ještě drobným písmem uvést, že výrobek není vhodný pro děti? Je brand manager magor a maketingový manager psychopat? Tak schválně – budete mít koule na odpověď, nebo mne smažete?“ Přesně takto zněl příspěvek od jednoho z naštvaných a zklamaných spotřebitelů.
„To si kuř. Optej se tady https://www.vodnanskadrubez.cz/o-nas/kontakt.html,“ zněla odpověď facebookové stránky Vodňanská drůbež. Celou komunikaci k příspěvku můžete zhlédnout níže na obrázku.
Jak se vám tento styl komunikace líbí?
Stojí snad za odpověďmi rádoby marketingový mág a vyhlášený expert na komunikaci na sociálních sítích Marek Prchal? V minulosti se staral také o reklamní kampaně pro politickou stranu ANO.
Jelikož příspěvek v hodnocení na facebookové stránce není, nelze říct, zda se nejedná o fake. Nicméně v hodnocení se dnes objevily další příspěvky, které společnost rozhodně nepotěší.
Komentáře