Co je na vaší stránce tak špatného, že ji lidé nemají tak rádi, jak si zaslouží? Průzkum, který udělala společnost WooBox, zabývající se vývojem aplikací pro Facebook, ukázal některá zajímavá fakta. Společnost je pak přetavila do chytlavé infografiky.
Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?
Takže váš byznys je na sociálních médiích. To je skvělé, ale práce tím zdaleka nekončí, spíše začíná. Jak si vede váš originální obsah? Máte pro tvorbu obsahu vašich stránek vytvořenou jasnou koncepci? Víte vůbec, co vaše fanoušky zajímá? Infografika níže vám poskytne některá zajímavá fakta k zamyšlení…
Nebezpečí, která číhají na děti na internetu – to je velké a často diskutované téma. Je jasné, že největší díl zodpovědnosti za to, jak dítě s internetem zachází a jaký vliv na něj toto médium má, leží na rodičích.
Přestože se po zprávách o konci Google Reader začalo objevovat trochu zoufalství, protože uživatelé nevěděli, čím RSS čtečku nahradí, Google se přesto rozhodl ji ke dnešnímu dni ukončit.
Marketing na webu se stává více vizuálním. Vědět, jaké obrázky a fotografie přilákají více fanoušků, followerů a potenciálních zákazníků, je pro novodobé marketéry klíčové.
Seriál Game of Thrones (Hra o trůny) si v uplynulých letech získal miliony příznivců a již v průběhu vysílání první řady se stal doslova kultovní záležitostí.
Každý den se platformy pro sociální a digitální marketing mění a s nimi musí i marketéři měnit svou taktiku, učit se novým dovednostem nebo objevovat své skryté talenty.
Jak jsou úspěšné české eshopy a jak se vyvíjí? Kolik jich je a jak velký je jejich obrat? Kolik lidí nakupuje online a jak často? Co nejvíce nakupují a proč jim vyhovuje nakupování online? S čím jsou zákazníci spokojeni a s čím ne? Jak zákazníci online platí?
Cílem každého markeťáka je, aby byl jím poskytnutý obsah sdílen napříč všemi digitálními kanály a aby se dostal k co nejširšímu publiku. To se obvykle snáze řekne než udělá. Které faktory nejvíce ovlivňují lidi na internetu, aby sdíleli přijímaný obsah?
Mapy.cz předstvili veřejnosti několik čísel a tentokrát je natřískali do vcelku působivé infografiky. Co vše v ní na vás čeká? Dozvíte se, jak velká jsou mapová data, kolik kartografů a vývojářů firma pro tuto aplikaci zaměstnává, jak dlouho Seznamu trvalo nafotit celou naši domovinu, kolik snímků na to padlo, kolik seznamáckých autíček vyrazilo do ulic a spoustu dalších věciček.
Pokud podnikáte, s největší pravděpodobností máte svůj účet na Twitteru. Snažíte se vkládat hodnotný, zajímavý obsah, jste aktivní. Přesto se možná vašim příspěvkům nedostává tolik retweetů, které byste potřebovali či chtěli, kolik si váš obsah zaslouží.
Všichni se snažíme být perfektní, ale jen velmi malému počtu z nás se to podaří. Co ale může být perfektní facebookový post? Je to krása, nebo spíš virálnost, zaujetí, interakce?
Ne všichni fanoušci na Facebooku jsou si rovni. ReachLocal nedávno sestavil pěknou a přehlednou infografiku, která vám shrne typologii sedmi nejčastěji se vyskytujících typů fanoušků na Facebooku:
Znovu a znovu se sociální sítě snaží mezi sebou bojovat. Bojují, kdo bude lepší, kdo nabídne uživatelům více možností, kdo bude zábavnější. Některé z těchto online bitev jsou uvedeny v infografice, kterou zpracoval HootSuite.
Veracode, expert v oblasti bezpečnosti, vydal infografiku upozorňující na to, proč je důležité, aby se rodiče ujistili, že aplikace, které používají jejich děti, jsou bezpečné.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.