Kategorie Infografiky

Infografika: Jak si uspořádat šatník

Infografika: Jak si uspořádat šatník

Strávíte každé ráno spoustu drahocenných minut vymýšlením, co si vezmete na sebe a hledáním, kde to všechno, co si nakonec chcete vzít, vlastně je? Tak to byste se měli podívat na následující infografiku, která vám poradí, jak si uspořádat šatník a dokonce vám vysvětlí, jaké oblečení by nemělo chybět ve vaší skříni.
Infografika: Kde končí vaše daně?

Infografika: Kde končí vaše daně?

Zajímalo by vás, jaké jsou výdaje ve státním rozpočtu letošního roku? Do kterých odvětví putuje nejvíce peněz? Kolik z vašich daní padne na výzkum? Jaká částka je věnovaná na humanitární pomoc? Kolik stát utratí za platy soudců? Jaká suma padne na údržbu areálu Pražského hradu a zámku Lány? Jaký je státní dluh?
Infografika: Opravdu vás vaše heslo chrání?

Infografika: Opravdu vás vaše heslo chrání?

Internetovou bezpečnost je složité si hlídat. Dobrý hacker může prolomit vaše heslo rychleji, než se načte webové stránka. Je tedy nepochybně důležité se chránit silným heslem. To víme asi všichni. Ale ne všichni to dodržujeme. Jen zpytujte svědomí, jak to vypadá s vámi.
Infografika: Anatomie úspěšného responzivního webu

Infografika: Anatomie úspěšného responzivního webu

V začátcích mobilních zařízení se weby řešily tak, že byla jedna verze pro desktopy a druhá pro mobilní zařízení. Dělá se to tak sice i dnes, ale máme tu i mnohem praktičtější řešení: responzivní webdesign, který se přizpůsobí každému zařízení. Pokud jste se rozhodli tvořit responzivní web, tady je pár osvědčených postupů, které byste měli dodržovat, aby byl design bezproblémový opravdu na každé platformě.
Infografika: Seznamte se s druhým největším vyhledávačem na světě

Infografika: Seznamte se s druhým největším vyhledávačem na světě

Každý měsíc je na něm provedeno přes 3 miliardy vyhledávacích procesů, za stejnou dobu uvítá miliardu unikátních návštěvníků. Ptáte se, kdo je druhým největším vyhledávačem na světě? Je to YouTube – hned po svém vlastníku Google…
Infografika: Zničí telefony schopnost konverzovat?

Infografika: Zničí telefony schopnost konverzovat?

Vzhledem k tomu, že textové zprávy se staly standardem ve všech telefonech a v poslední době se rozmohla revoluce, kdy můžeme v dlani držet celý svět Internetu, strávíme hodně našeho času zíráním na tu malou obrazovku telefonu. Často jí věnujeme větší pozornost než tvářím našich milovaných. V současné době používáme telefony méně k hovorům, zato posíláme více textových zpráv a jsme častěji online. Jak hluboce jsou tedy telefony zakořeněny do našich konverzačních návyků? Opravdu zabijí naši schopnost si s někým normálně popovídat?
Infografika: Etiketa používání hashtagů

Infografika: Etiketa používání hashtagů

Hashtagy se stávají čím dál populárnějším nástrojem, který umožňuje třídit rostoucí množství příspěvků na sociálních sítích a oddělit obsah, který vás zajímá, od všeho elektronického harampádí kolem.
Zapomenuti a opomíjeni, ale čím dál důležitější: Jak senioři válčí na sociálních sítích?

Zapomenuti a opomíjeni, ale čím dál důležitější: Jak senioři válčí na sociálních sítích?

Vsadím se, že jste to nevěděli: skupina lidí nad 74 let je nejrychleji rostoucí a rozvíjející se skupinou osob, užívajících sociální sítě! A zdá se, že si toho zatím málokdo všiml.
Infografika: 9 typů uživatelů Facebooku

Infografika: 9 typů uživatelů Facebooku

Jistě znáte takového člověka, který si vytvořil účet na Facebooku v roce 2009 a dosud se ho nedotkl. Nemá žádný profilový obrázek. Nikdy neaktualizuje svůj stav. Maximálně ho někdo občas označí na fotografii. Nebo takový typ: Tiše čeká. Nelikuje žádné příspěvky a nevyjadřuje se. Ve skutečnost na Facebooku našlapuje velmi opatrně a zlehka, tiše soudí vaši postavu z vašich fotek z dovolené. Je to tichý pozorovatel.
Pomocí Infogr.am bylo vytvořeno již milion infografik, k výročí byla vytvořena i desktopová aplikace

Pomocí Infogr.am bylo vytvořeno již milion infografik, k výročí byla vytvořena i desktopová aplikace

Infogr.am, užitečný nástroj pro tvorbu infografik, dnes slaví významný milník: právě dnes byla pomocí něj vytvořena infografika s pořadovým číslem 1 000 000. V souvislosti s touto zprávou vydává Infogr.am také desktopovou aplikací, která je propojená s Excelem.
Infografika: 60 sekund na Internetu

Infografika: 60 sekund na Internetu

Na Internetu je všechno rychlé. Schválně si vyzkoušejte, co zvládnete za pouhých šedesát vteřin zvládnout: napsat několik tweetů, udělit několik Likes, napsat pár komentářů nebo statusů na Facebooku, napsat e-mail…
Infografika: Výsledky průzkumu mezi fotobankami

Infografika: Výsledky průzkumu mezi fotobankami

Průzkumu mezi fotobankami, který shrnuje přínos a popularitu různých fotobank v roce 2012, se zúčastnilo celkem 111 českých a slovenských uživatelů. To je oproti loňsku sice méně, zato by však výsledky měly více odpovídat realitě. A to díky tomu, že nedošlo ke zkreslení výsledků kvůli odkazu z facebookových stránek jisté fotobanky, jako tomu bylo loni
Infografika: Twitter žije malým princem

Infografika: Twitter žije malým princem

Vévoda a vévodkyně z Cambridge předevčírem přivítali na světě svého prvního syna – třetího následníka trůnu. Lidé stanovali kolem nemocnice, jen aby zahlédli novorozeného prince, ale nadšení z celé události zde ani náhodou nekončí. Twitter je plný updatů a tweetů, které se velké události věnují.
Infografika: SEO marketing 2013: Co se změnilo?

Infografika: SEO marketing 2013: Co se změnilo?

Positionly sestavila zcela vyčerpávající infografiku, která shrnuje změny, které se udály v oblasti SEO marketingu poslední doby. Názorně a jasně porovnává „staré SEO“ s „novým SEO“ a poukazuje na nutnost se těmto trendům přizpůsobit.
Infografika: Jak se měnila loga?

Infografika: Jak se měnila loga?

I takové významné značky jako Pepsi, Shell, Xerox, BMW, IBM, Canon, Kodak, Volkswagen, Ymca, Apple, Mercedes Benz a Windows měnily občas uznaly, že jejich logo je k ničemu a změnili ho. Některá loga zůstala stejná nebo si aspoň zachovala svoji hlavní myšlenku, jiná se proměnila téměř od základů. V některých případech zase vidíme, že se dnes logo vrátilo ke své dávné původní podobě. Líbí se vám všechna konečná loga nejvíce nebo byste upřednostnili nějaké jiné, které se objevilo ve vývojové řadě?
Infografika: Internet tenkrát a dnes

Infografika: Internet tenkrát a dnes

Každý den lidé shlédnou miliardu videí na YouTube a na Instagramu přibývá 52 fotografií každou sekundu. Každou vteřinu se také na sociální sítě přihlásí dva noví uživatelé.
Chtěli byste být Hulkem, Spider-Manem nebo Batmanem? A máte v kapse pořádný balík?

Chtěli byste být Hulkem, Spider-Manem nebo Batmanem? A máte v kapse pořádný balík?

Jaké by to asi bylo, být superhrdinou? Mít zvláštní schopnosti, bojovat proti padouchům, zachránit svět a líbat krásné slečny v dešti? To asi napadlo každého, kdo někdy sledoval některý ze superhrdinských trháků poslední doby. Přemýšleli jste, na kolik by vás takový život vyšel?
Digitální kreativní profese: Kolik si na sebe vydělají? Čísla vás pošlou do kolen

Digitální kreativní profese: Kolik si na sebe vydělají? Čísla vás pošlou do kolen

Věnujete se některé z digitálních kreativních profesí na částečný nebo plný úvazek? Začínáte nebo jste již ostříleným matadorem? I tak vás možná občas napadá, zda se zrovna vaší profesí dá vydělat na živobytí.
Infografika: Češi patří mezi nejvášnivější čtenáře

Infografika: Češi patří mezi nejvášnivější čtenáře

Infografika, kterou vytvořili lidé z internetového zpravodajského portálu Russia: Beyond The Headlines, ukazuje počet hodin týdně, které průměrný obyvatel daného státu stráví čtením. Česká republika se umístila velmi slušně: na krásném šestém místě, čímž se řadí mezi země s nejzaujatějšími čtenáři.
Sociální média ovládla zvířata

Sociální média ovládla zvířata

Jsou to hvězdy YouTube, rozesmívají nás v animovaných GIFech na Tumlbr, mají jedny z nejsledovanějších účtů na Twitteru a nejoblíbenější stránky na Facebooku. Ano, je to tak: zvířata jsou skutečnými vládci sociálních médií.
Nahoru