Tisková zpráva: TISCALI MEDIA vstoupí na zahraniční trhy s mezinárodní mutací projektu Úschovna.cz

TISCALI MEDIA vstoupí na zahraniční trhy s mezinárodní mutací projektu Úschovna.cz

Online vydavatelství TISCALI MEDIA, a.s. chce své desetileté výročí oslavit vstupem na zahraniční trhy. Prvním projektem bude služba, kterou provozují na tuzemském trhu pod názvem Úschovna.cz. Pro anglicky mluvící země změní název na SendElephant.com. 

Úschovna.cz patří mezi nejúspěšnější platformy, což dokládá loňský meziroční nárůst o více než 40 procent v počtu poslaných zásilek i úspěch v anketě Křišťálová lupa v kategoriích Cena popularity a Nástroje a služby. „Poslední měsíce jsme pracovali na zázemí pro větší trhy, než je ten český. Nyní máme vše připraveno a dá se říct, že jen ladíme detaily,“říká Michal Kubík, CEO společnostiTISCALI MEDIA, a.s.

„Daří se nám svou pozici neustále upevňovat prostřednictvím akvizic a nových projektů, přičemž mezi nejvýznamnější z nich patří majetkový vsup do mediálního zastupitelství ARBOmedia, s.r.o. v roce 2014. Zároveň významný podíl na růstu příjmů dosahujeme také díky 

RTB ve spolupráci s Yield platformou Performax.cz,“říká Karel Brýna, obchodní ředitel TISCALI MEDIA, a.s., který ve firmě působí již od roku 2012.

Společnost za rok 2018 vykázala obrat 92 milionů korun a letos usiluje o prolomení pomyslné hranice 100 milionů. Velmi dobré výsledky z první poloviny roku naznačují, že se rozhodně nejedná o nereálný cíl. Stanovený plán se již teď daří plnit na 112 procent, což je ve srovnání s loňským rokem nárůst o 20 %.

Velkou roli přitom hraje právě media zastupitelství ARBOmedia, s.r.o., které je jedním z největších hráčů na českém online trhu a mediální dům TISCALI MEDIA v něm vlastní majoritní podíl. V současné době obchodně zastupuje více než 100 webů a portfolio se nadále rozšiřuje. „Pro naše partnery se snažíme nebýt jen klasickým obchodním zastoupením, ale i technickou podporou v oblasti RTB, kde díky naší dceřiné společnosti Performax, s.r.o., umíme nabídnout služby, které konkurence nemá,“prozrazuje Petr Jaroš, CEO ARBOmedia, s.r.o.

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru