Tisková zpráva: TISCALI MEDIA / ARBOmedia zásadně posiluje v portfoliu webů. Nově zastupuje Extra Online Media a Týden.cz. Reklamu klientům ale v roce 2022 zdražovat nebude

TISCALI MEDIA / ARBOmedia zásadně posiluje v portfoliu webů. Nově zastupuje Extra Online Media a Týden.cz. Reklamu klientům ale v roce 2022 zdražovat nebude

Mediální společnosti TISCALI MEDIA, a.s. a ARBOmedia, s.r.o., které na trhu vystupují jako jeden subjekt zajišťující prodej online inzerce na českém a slovenském trhu, zásadně posilují v počtu reklamních impresí. Nově teď zastupují weby vydavatelství Extra Online Media a zpravodajský server TÝDEN.cz, který spadá pod skupinu EMPRESA MEDIA.

Portfolio cca 130 webů, kam dnes patří velké české projekty jako Uschovna.cz, Echo24.cz, Tiscali.cz, Osobnosti.cz, Games.cz, Fights.cz, Ulékaře.cz, NášRegion.cz a další, doplní weby eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Extralife.cz, OneTV.cz a TÝDEN.cz.

Celkový měsíční zásah bude doměřen v lednových číslech Netmonitoru začátkem února 2022. „Předpoklad je, že budeme atakovat první příčky žebříčku TOP 10 vydavatelů,“ komentuje akvizici Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA, a.s.Na trhu jsme více než 13 let. Máme velké zkušenosti jak s tvorbou a provozem vlastních webových projektů, tak s obchodním zastoupením subjektů, které nemají vlastní obchodní tým. Naše společnosti zároveň nabízí klientům možnosti kompletního fullservice,“ dodává.

Růst ve službách a posilování portfolia je pro tento rok naší prioritou

„Rok 2022 bude opět zajímavý. Věříme v růst trhu, a proto se zaměřujeme na zastupovaná média, do nichž také značně investujeme. Nové zařazení webů Extra Online Media a EMPRESA MEDIA do našeho portfolia a pokračující dlouhodobá spolupráce s Echo Media je toho důkazem. Cíl pro rok 2022 je zvýšit růst hlavně ve službách a přímém obchodu, které tvoří nemalou část našeho obratu. Tímto chceme naše obraty ještě více diverzifikovat a nebýt závislí na jednom typu příjmu,“ doplňuje CEO ARBOmedia Petr Jaroš

Ceny reklamy zdražují. Je to komodita, která je ale obchodovatelná

„Ceny reklamních formátů obecně rostou. Každý rok dochází ke zdražení, které odráží změny na reklamním trhu. Jak se trh vyvíjí a mění, některé formáty jsou více poptávané, a tím se cena tlačí výš. Některé naopak zlevňují či se drží na stávající úrovni.  Náš obchodní tým se snaží s těmito změnami efektivně pracovat tak, aby klienti dostávali maximální přidanou hodnotu a ceny se mohly udržet na stávající a přijatelné úrovni, což tak ostatně děláme již celou řadu let. Rozšiřujeme hlavně reklamní balíčky, nově například „Bulvár pack“ s Extra.cz či „Zpravodajský pack“ o Echo24.cz a TÝDEN.cz. Nadále držíme obchodní podmínky pro agentury i v roce 2022,“ vysvětluje obchodní ředitel skupiny TM/ARBO Karel Brýna.

TISCALI MEDIA, a.s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují více než 6,7 milionu uživatelů. Mezi naše projekty patří například zpravodajský portál Tiscali.cz s aktualitami, komentáři a rozhovory. Dále v portfoliu najdete specializovaný web o vědě Nedd.cz, největší a nejstarší web o počítačových hrách a videohrách Games.cz, web zaměřený na e-sport Profigamers.cz, web s největší databází celebrit a osobností Osobnosti.cz, ekonomicky a finančně zaměřený web Našepeníze.cz, web o filmech a filmovém průmyslu Dokina.cz či úplnou novinku ze světa bojových sportů Fights.cz. Naší součástí jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové uložiště Úschovna.cz, databáze hudebních textů Karaoketexty.cz, CZhity.cz nebo srovnávač cen energií Srovnám.cz.

Od roku 2014 je naší součástí společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu, které v současné době obchodně zastupuje více než 80 webových projektů.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru