Tenisky nejznámějších světových značek nově v kamenné prodejně THE STREETS v Praze

Tenisky nejznámějších světových značek nově v kamenné prodejně THE STREETS v Praze

Pražané mohou nyní nakupovat tenisky nejznámějších světových značek v nově otevřené pobočce slovenského e-shopu THE STREETS na adrese Martinská 2. Pobočka slouží jako klasická prodejna ale také jako výdejna zboží e-shopu THESTREETS.cz. Fanoušci streetwearové obuvi zde kromě klasických modelů mohou získat i tenisky z limitovaných kolekcí prostřednictvím tzv. rafflů, neboli aukcí o modely tenisek, kterých je jen omezené množství. 

„Primární koncepcí THE STREETS je propojení basketbalu a streetwearu, tzv. pouliční módy. Na své si u nás přijdou zejména milovníci značek Nike a Air Jordan a také originálních kousků, kteří se rádi liší od ostatních, a to třeba neotřelým stylem. Věříme, že zajímavý pro zákazníky bude také netradičně stylizovaný interiér prodejny,“říká Matěj Kretík, zástupce marketingu z THE STREETS.

Na otevření pražské pobočky, dorazilo spoustu známých tváří, namátkou široké zastoupení rapperů – Ego, Ektor, Separ a další. Pobočka se nachází na adrese Martinská 2, Praha 1 a nabízí zboží značek Nike, Air Jordan, adidas, Vans, Converse, Reebok, Eastpak, Chinatown Market, Crep, Sneaky a mnoho dalšího.

THE-STREETS-Praha-prodejna-nebe (5)

 

THE-STREETS-Praha-prodejna-město-lab (3)

Oblaka, basketbalový koš i betonové město

Interiér je inspirovaný legendární technologií Air, která se odráží na celém vzhledu
prodejny. Hned za vstupem přichází zákazník do tzv. nebeské části s oblaky, kde se nachází
stěna s poletujícími teniskami. Uprostřed místnosti ze stěny vystupuje velké Wings logo, které je jedním zezákladních symbolů značky Jordan. Postupem dále do prodejny se sluncem prosvětlené mraky mění ve večerní oblohu zahalující zadní místnost, kde si návštěvníci obchodu mohou po uzavření skleněné příčky zastřílet na basketbalový koš. O patro níže je pak interiér stylizovaný do ulic města, kterému vládnou betonové, dřevěné a železné prvky.

Další zajímavostí prodejny je technologie Air scan, kde se zákazník po přiložení podrážky ke skeneru dozví celý příběh daných tenisek včetně roku navržení, designéra nebo první barevné kombinace. Ve spodní „městské“ části obchodu je umístěna také malá laboratoř, která slouží k úpravám tenisek a oděvů.

THE-STREETS_opening_Praha_air scan(8)

Celý interiér dokreslují další vizuální prvky, jako kasa ve tvaru Air Unit, technologie, která zapříčinila revoluci na trhu tenisek, nebo hlavní dominanta přední části obchodu v podobě tzv. Jumpmana, ikonického loga značky Michaela Jordana umístěného na zdi, který se dokáže
přizpůsobit jakékoliv příležitosti a mění barvy dle aktuálních releasů.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru