Telefonické sjednávání schůzek? Využijte profesionální call centra

Máte zájem o propagaci výrobků nebo služeb na úrovni spolupráce s jiným obchodním partnerem nebo firmou? Hledáte odpovídajícího obchodního partnera nebo optimální službu, dostupnou na trhu a odpovídající vašim požadavkům, jak stávajících, tak potencionálních? Jste začínající firma, která nemá své obchodní oddělení? Požadujete sjednávání obchodních schůzek na skutečně profesionální úrovni? Pak využijte profesionální externí call centrum.

Co je B2B?

Obchodování mezi firmami je neustále se vyvíjející a živý proces. Firmy a obchodníci hledají nebo mění své dodavatele. Firmy a podniky požadují přehled o nejvýhodnějších nabídkách, sledují aktuální cenové relace na trhu. Navíc se v poslední době v obchodním styku stále více využívá služeb elektronických medií, jako jsou telekomunikace, internet, e-mailová korespondence apod. Pro tyto služby, se v obchodní terminologii vžil výraz B2B (z anglického „business-to-business“).

Zprostředkování služeb na klíč

Přesně pro takové situace je tu možnost využít služby renomovaných společností, které se podobnou problematikou zabývají a tyto služby vám „na klíč“ zprostředkují. Prostřednictvím svého profesionálního call centra vám taková firma zajistí potřebnou komunikaci na odpovídající úrovni B2B. Osvědčeným partnerem v této oblasti se pro nás stala společnost UniCall, která bez problémů zajistí sjednávání schůzek po telefonu do B2B.

Outsourcing přináší řadu výhod

Pro zadavatelskou firmu využití těchto ousourcovaných služeb přinese řadu výhod, jako je úspora nákladů, zajistí zprostředkovanou komunikaci s obchodním partnerem na profesionální úrovni a současně je přínosem i zkušenost takovéto specializované firmy s aktuální situací na trhu, a to jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. Využití potenciálu profesionálního call centra je výhodné i pro energetické společnosti, telekomunikační firmy, využijí je k oslovení svých partnerů finanční ústavy, stejně jako inzertní společnosti.

Proč jsme si vybrali UniCall?

UniCall působí v oboru zprostředkování služeb na B2B úrovni od roku 1996 a aktuálně působí se svými 11 call centry v šesti zemích. Na tuzemském trhu tato firma působí od roku 2008. Firma poskytuje své služby v mnoha jazycích, takže komunikace i s partnery v zahraničí je garantována na profesionální úrovni, se zkušenostmi jak v tuzemské sféře, tak i na zahraničních trzích. Profesionální externí call centrum a služby zastupuje zázemí firmy tvořené více než 500 pracovníky.

Předpokladem a cílem je zajistit ve svém oboru standardy nejlepší praxe.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru