Dnes vyšlo 15 článků

Tato mediální kampaň na Slovensku učí rozpoznávat sexuální násilí

Podle většiny lidí se dá znásilnění za určitých okolností omluvit. Nicméně Ministerstvo práce, sociálních věcí a rodiny Slovenské republiky si myslí opak. Z tohoto důvodu spustilo mediální kampaň, která učí rozpoznávat sexuální násilí. I k tomu, co se na první pohled zdá jako nevinný sex na veřejnosti, může být žena donucena.

V mediální kampani „Pretože hovorím nie“ je vyvrácen mýtus o tom, že útočník číhá na kořist někde v křoví v parku. Podle průzkumu Eurobarometer si 55 % obyvatel Slovenska myslí, že ženu znásilní spíše cizí člověk než ten, který ji zná. Bohužel, opak je pravdou. Ve skutečnosti cizí osoba znásilní ženu pouze ve 12 %. A ještě více alarmující číslo je, že v 38 % znásilní ženu přímo jejich partner.

 „Muž si môže myslieť, že žena prejavuje záujem o sex, zatiaľ čo ona len chce byť milá, usmieva sa, flirtuje alebo iba chce byť pri tanci sexi. To, že sa niekto chce vášnivo bozkávať, ešte nemusí znamenať, že chce aj sex,“ tvrdí první slovenská kampaň o prevenci sexuálního násilí.

Dále mediální kampaň propaguje linku pro ženy prožívající násilí, protože podle průzkumu až 54 % Slováků nepozná žádnou službu, která by pomohla obětem domácího násilí.

Zdroj: Denník

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru