Tarifová revoluce v Česku zachvátila již desítky tisíc lidí

Tarifová revoluce v Česku zachvátila již desítky tisíc lidí

Zákazníci zahltili call centra i prodejny

Akci s neomezeným voláním za nižší ceny, po právu v médiích nazývanou tarifovou revolucí, spustila Telefónica 11. dubna, posléze se přidal i T-Mobile a Vodafone. Od té chvíle změnily svůj tarif již desetitisíce lidí a prodejny nadále praskají ve švech.

T-Mobile jen za víkend zaznamenal deset tisíc žádostí o změnu tarifu na revoluční tarif S námi a kvůli náporu klientů byl dokonce nucen posílit víkendovou obsluhu v call centrech. Kapacitu call center musel již v pátek posílit i Vodafone, neboť je během čtyř dnů kontaktovaly již desetitisíce zákazníků s prosbou o změnu tarifu. Vodafone vyšel svým zákazníkům vstříc tím, že na svých stránkách uveřejnil elektronický formulář, po jehož vyplnění je klientovi tarif změněn elektronicky bez nutnosti osobní návštěvy prodejny či hovoru do call centra.

Obrovský zájem potvrzuje i Telefónica, která spustila nový tarif Free. Telefónica je navíc velmi optimistická ohledně předpovědí zájmu o nový tarif, dokonce spustila v pondělí novou reklamní kampaň. Oproti tomu T-Mobile je v předpovědích opatrnější a sází na vývoj situace v nejbližších týdnech.

Masivní zlevňování tarifů je dáno pochopitelným zájmem všech tří operátorů udržet si své klienty. Do hry navíc vstupuje i obava ze čtvrtého hráče na trhu – mobilního operátora, jehož nástup v současné době intenzivně připravuje skupina PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Dalším ohrožením pro české mobilní operátory jsou tzv. virtuální operátoři, z nichž svůj provoz již loni zahájil BLESKmobil, na trh se také chystá vstoupit Tesco Mobil a virtuální operátor společnosti GTS.

Zdroje: https://www.novinky.cz

Jsem studentka speciální pedagogiky s velkým zájmem o vše nové a neznámé. Svět IT je pro mě stále velkým dobrodružstvím a nekonečným zdrojem zajímavých poznatků a informací, o které se s vámi prostřednictvím Objevit.cz budu dělit.

Komentáře

Nahoru