Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: Strategické partnerství KNOWLIMITS s Fragile media

Strategické partnerství KNOWLIMITS s Fragile media

Česká nezávislá komunikační skupina KNOWLIMITS Group rozšiřuje a výrazně posiluje své portfolio uzavřením strategického partnerství s digitální agenturou Fragile media. Ta se zaměřuje především na služby digitálního marketingu. „Díky užší spolupráci obě strany jednoznačně získají větší propojení offline a online médií,“ říká Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group.  „Jsem přesvědčen, že ze strategického partnerství budou těžit obě agentury. Pro Fragile media to znamená rozšíření klientského záběru. Zároveň předpokládáme, že se významně zvýší počet integrovaných kampaní, ve kterých budou zastoupena jak tradiční média, tak i on-line,“ argumentuje partnerství Daniel Kafka, zakladatel Fragile media. 

Knowlimits i Fragile media mají několik společných znaků. Obě agentury jejich zakladatelé vybudovali od nuly. Podobná je i firemní kultura, tj. velká míra nezávislosti a samostatnosti jednotlivých konzultantů, přátelské agenturní prostředí a silná orientace na výsledek. „Líbí se mi, že obě agentury pro své klienty pracují dlouhodobě, mají vybudované silné vztahy a zároveň se neustále chtějí posouvat, a to nejen v rámci českého trhu,“ hodnotí strategické partnerství Jan Vidím z KNOWLIMITS Group.

KNOWLIMITS Group je česká nezávislá komunikační skupina, která pod sebe sdružuje jednotlivé specializované divize. Mediální agentury KNOWMEDIA a FUNKY MEDIA zajišťují mediální plánování a nákup mediálního prostoru v televizi, tisku, rádiu, OOH a na internetu. Působí v regionu CEE – Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko. Divize KNOWCOMM poskytuje kompletní řešení v oblasti marketingu, PR a produkce. Součástí skupiny je také divize KNOWWORKS, která zastřešuje kreativní a grafické studio, a divize KNOWINSTORE, která řeší reklamu v místě prodeje. Pro KNOWLIMITS Group pracuje cca 80 zkušených konzultantů.

Fragile media je kreativní mediální agentura zaměřující se na online marketing, a to jak na výkonovou část, tak na brand/image kampaně. Pomocí pokročilých nástrojů (efektivní PPC, Real Time Bidding, cílení na audience), efektivnímu využití médií a detailnímu měření přivádí nejrelevantnější návštěvníky na webové stránky nebo sociální sítě svých klientů. Díky tomu reálně navyšuje obrat svých zákazníků a zvyšuje hodnotu jejich značek. Fragile media je klíčový Premier Google Partner s mezinárodní specializací na brandové a video kampaně v síti Google a Youtube a pracuje zde 45 specialistů.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru