Štítek: Ztráta

Ambiciózní DámeJídlo se stále topí v červených číslech

Zatímco ostatní projekty úspěšného podnikatele Tomáše Čupra (mimo jiné Slevomat nebo Rohlík.cz) sklízejí jeden úspěch za druhým, v případě DámeJídlo.cz zrovna o finančním zázraku hovořit nelze. Třebaže populární roznášková služba platí v Česku za největšího hráče na trhu a její obliba mezi zákazníky neustále stoupá, od svého založení v roce 2012 ještě nevykázala zisk. Tržby sice postupně rostou, nicméně kumulovaný prodělek za pět let existence dosáhl již na 128 milionů korun.

Snapchat je ve ztrátě 514 milionů dolarů a varuje, že už nikdy nemusí být ziskový

Velká korporace Snap, mateřská společnost Snapchatu, v loňském roce vykázala ztrátu ve výši 514,6 milionů dolarů. Ztráty této společnosti se v posledních čtvrtletích rozšířily, protože neustále utrácela.

Uber v prvním pololetí roku 2016 ztratil 1,27 miliardy dolarů

Server Bloomberg uvádí, že Uber v první polovině roku 2016 je ve ztrátě neuvěřitelných 1,27 miliardy dolarů. V pátek 19. srpna 2016 Uber uspořádal konferenční hovor s investory vedený hlavou financí Gautamem Guptem a diskutovali o finanční situaci startupu.

Společnost Twitter snížila ztrátu o 44 miliard a prudce zvýšila příjmy

Americké společnosti Twitter klesla ve třetím čtvrtletí čistá ztráta na 131,7 milionu dolarů, což je v přepočtu zhruba 3,2 miliardy korun z loňských srovnatelných 175,5 milionu dolarů. Příjmy této společnosti však prudce vzrostly. Aby toho nebylo málo, firma zklamala investory slabším výhledem na čtvrté čtvrtletí, což stáhlo dolů akcie v rámci elektronických obchodů po oficiálním uzavření trhů o více než deset procent.

Facebook: Jaké má ztráty, když náhodou nefunguje?

Jen si to přiznejte. Všichni jsme znepokojení, když náhodou nefunguje Facebook. I když je to jen na pár minut. Pro spoustu lidí je totiž tahle sociální síť stejně nedílnou součástí dne jako třeba oběd. Pro vás je to možná jen dobrý nástroj ke komunikaci s přáteli, pro někoho jiného však cenný nástroj pomáhající v podnikání.

Nahoru