Český výrobce automobilů Škoda s odhalením ceny odkoupení značky Škoda od skupiny Škoda Group v Plzni potvrdil ukončení dlouhodobých právních sporů. Podle účetních zpráv Škoda Auto byla kupní cena minimálně…

Český výrobce automobilů Škoda s odhalením ceny odkoupení značky Škoda od skupiny Škoda Group v Plzni potvrdil ukončení dlouhodobých právních sporů. Podle účetních zpráv Škoda Auto byla kupní cena minimálně…
V množství firem, které působí na českém trhu se ne každý vyzná, a tak si představte, jak je těžké s novou firmou prorazit. Kvůli konkurenci je stále těžší zaujmout zákazníky a dokázat jim, že je vaše firma lepší, než ty ostatní. Nejprve se musíte dostat lidem do povědomí, každý člověk může být vaším potencionálním zákazníkem. Ale jak to udělat? Jednoduče přes sociální sítě, na kterých tráví tisíce lidí tisíce hodin.
Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila seznam 100 nejhodnotnějších světových značek za rok 2017. Stejně jako v předcházejících letech se na prvním místě udržela technologická společnost Apple, jejíž hodnotu Interbrand vyčíslil na 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony korun). Na druhém místě skončil vyhledávač Google.
Brandless je nový e-shop v Amerike predávajúci klasické produkty, cez potraviny až po drogériu, ktoré poľahky nájdete aj v iných predajniach. Od konkurencie sa ale líši tým, že tovar balí do jednoduchých…
Nejspíš jste je už taky někde viděli. Roztomilé postavičky holčiček s různými šatičkami a účesy, které zdobí kabelky, peněženky, hrnečky, kosmetické taštičky a jiné doplňky. Známe je všichni, ale se značkou si je spojí málokdo.
Reklamy se v průběhu té hromady let, kdy jsou s námi, hodně změnily. Ale stále existuje mnoho tradičních způsobů, které se používaly kdysi a používají se i dnes. Venkovní billboardy a reklamy v časopisech byly a dodnes jsou užitečným prostředkem pro reklamu na produkty a služby.
Pokud si tohle přečtete pěkně poctivě od začátku až do konce, budete vědět úplně všechno, co potřebujete k vytvoření úspěšného loga. Vezmeme to pěkně popořádku od inspirace až k realizaci.
Přešel na volnou nohu. Přednáší. Radí firmám a živnostníkům se značkami. Pomáhá s brandbuildingem a s marketingem. Zatímco ostatní se pyšní osvědčenými metodami a technikami, on nic takového v rukávu nemá. Pracuje pouze selským rozumem. Již 15 let. To je ON. Karel Novotný. Mindless.