Všimli jste si včera na Twitteru něčeho divného? Pokud vaše časová osa vypadala trochu víc zamilovaně, je to proto, že sociální síť se zbavila hvězdiček a místo nich nasadila srdíčka.

Všimli jste si včera na Twitteru něčeho divného? Pokud vaše časová osa vypadala trochu víc zamilovaně, je to proto, že sociální síť se zbavila hvězdiček a místo nich nasadila srdíčka.
Přestože máte profil na LinkedInu, využili jste vůbec někdy možnost posílat přes něj zprávy? Pravděpodobně ne, ono to totiž nikdy nebylo příliš lákavé. Teď se to ale změnilo. LinkedIn komunikaci úplně renovoval.
Facebook v posledním měsíci učinil několik drobných změn. Informovali jsme vás o tom, že změnil logo (i když to téměř není vidět). Kromě toho taky konečně zrovnoprávnil ženy s muži.
Není tajemstvím, že videa si v poslední době na sociálních sítích získala obrovskou popularitu. Nemusí jít o žádné dlouhé příběhy, daleko vtipnější jsou často krátké shoty, které zaujmou a lidé je mají čas dokoukat až do konce. Twitter se teď vydal po vzoru Facebooku a bude videa, Vine a GIFy také přehrávat automaticky.
Od 17. do 19. června se v pražském Autoklubu České republiky sejdou odborníci na systémové myšlení z celé Evropy a dokonce i z JAR. Bude tam totiž probíhat první ze série konferencí „European Sharing of Systems Thinking“, která si ponese téma „Systémové myšlení v době změn“. V dnešní době se neustále něco mění a vyrovnat se se všemi změnami někdy nebývá vůbec snadné. Konference chce poradit, jak na to.
Yahoo už počátkem letošního roku oznámilo plány, že ze svých služeb vyškrtne možnost přihlašovat se přes účet Facebooku nebo Googlu. Funkce byla odstraněna prvně ze sportovní služby Yahoo Sports a teď je na řadě i Flickr. Yahoo už uživatelům Flickru začalo rozesílat e-maily s oznámením, že po 30. červnu toto přihlašování nebude možné.
Ne, neměnil se Mark. Měnil se vzhled Facebooku. Za těch pár let Facebook představil několik redesignů. Někdy to byly jen maličkosti, jako zobrazení šťouchnutí vpravo nahoře. Jindy šlo o velké změny, třeba zavedení timeline v roce 2011. Co takhle si na to zavzpomínat? A jak jinak, než přímo s profilem Marka Zuckerberga?
Někdy se věci vyvíjí tak, jak bychom to v životě nečekali. A někdy jdou zase přesně tak, jak jsme si mysleli. A to je v současné době i případ Twitteru. Už nějakou dobu se předpokládalo, že představí podobné funkce, jaké má Facebook.
Sešel se rok 2013 s rokem 2014. Jeden starý a unavený, druhý mladý a plný energie. A rok 2014 tomu starému řekl: „Uhni, jsi příliš nudný. Je potřeba rozvířit hladinu nějakou tou změnou a já jich přináším dost.“ Teď už máme za sebou první dva měsíce roku 2014. Jeho změny se projevily i ve statistikách vyhledávačů. Co je pro nás aktuální a o co se zajímáme?