Jan Barta je typickým mladým podnikatelem na internetu. Nenosí oblek. Nejčastěji chodí v kalhotách a tričku. O svém pracovním nasazení s oblibou říká:
‘‘Možná to bude znít divně, ale já zas tolik nepracuji. Spíš tak celý den přemýšlím. Pracuji tak čtyři hodiny denně."
V roce 2011 byl označen časopisem Vanity Fair za nejmocnějšího muže světa. Letos skončil „až“ čtvrtý. Jednomu z nejmladších dolarových miliardářů přinesl slávu a majetek Facebook, největší sociální síť současnosti s více než miliardou aktivních uživatelů (od října 2012).
V posledních týdnech se o Tomiu Okamurovi mluví především v souvislosti s jeho kandidaturou na prezidenta. Většině lidí se vybaví obraz Japonce s cestovkou (Mikitravel.cz), který nasbíral 50 000 podpisů a v lednu ji bude žádat o hlas. Okamura vystupuje proti korupci, byrokracii, vysokým dávkám pro ty, co je zneužívají, a rád by podpořil úplné rodiny. Myslí si, že v politice chybějí státníci s dlouhodobými vizemi. Za svou volební kampaň nechce utrácet. Své myšlenky podává velmi jednoduše, až naivně, a mnozí jej označují za populistu, který říká, jen to, co lidé chtějí slyšet. Jiní Okamurovi fandí a domnívají se, že by mohl pozdvihnout politiku. Podle volebních průzkumů volby nevyhraje. Přesto je rozhodně zajímavou osobou v české společenské scéně a také úspěšným podnikatelem. Proto si o něm povíme i něco my.
Bill Gates, zakladatel Microsoftu, se již téměř dvacet let drží mezi trojicí nejbohatších lidí světa, od roku 1994 do roku 2007 byl dokonce na úplné špici. Přečtěte si v následujícím článku, jaké bylo jeho dětství a jak dosáhl úspěchu!
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.