Štítek: zisk

Lidl v čele boje proti výzvám: Tržby vzrůstají, zisk klesá a Česko na výsluní

Německý obchodní gigant Lidl během posledního fiskálního roku vykázal obrat přesahující 1,9 bilionu korun. I přes tlak inflace se zisk snížil, avšak česká pobočka stále dosahuje nadprůměrných výsledků. Diskontní řetězec,…

Majitel OnlyFans Leonid Radvinsky si vyplatil 338 milionů dolarů

Majitel OnlyFans, online platformy využívané sexuálními pracovníky, hudebníky, celebritami a dalšími, dostal na dividendách 338 milionů dolarů (268,5 milionu Kč). Mateřská společnost Fenix International uvedla, že roční zisk se vyšplhal…

Odbory Samsungu hrozí první stávkou v historii společnosti, tlak po propadu zisku roste

Vlivný odborový svaz zaměstnanců společnosti Samsung Electronics ve čtvrtek varoval, že by jeho členové mohli vystoupit ze společnosti kvůli sporu o mzdy, což by mohla být první stávka jihokorejského technologického…

Ambiciózní DámeJídlo se stále topí v červených číslech

Zatímco ostatní projekty úspěšného podnikatele Tomáše Čupra (mimo jiné Slevomat nebo Rohlík.cz) sklízejí jeden úspěch za druhým, v případě DámeJídlo.cz zrovna o finančním zázraku hovořit nelze. Třebaže populární roznášková služba platí v Česku za největšího hráče na trhu a její obliba mezi zákazníky neustále stoupá, od svého založení v roce 2012 ještě nevykázala zisk. Tržby sice postupně rostou, nicméně kumulovaný prodělek za pět let existence dosáhl již na 128 milionů korun.

Přehodnocení marketingového mixu aneb koncept pěti P

Důkladné promyšlení všech prvků Vašeho byznysu Vám může být velmi prospěšné, bez ohledu na to, o jak malé části se jedná. Je to zásadní věc při umisťování značky, produktu či služby na trh. A složky v konceptu 5P jsou ty pravé klíčové marketingové nástroje k tomu, abyste svůj byznys promysleli strategicky.

Deadpool, fénomén, který ovládl celý svět!

Ryan Reynolds je velmi populární a oblíbený herec, který se dlouhých 11 let snažil protlačit zfilmování Marvelovského komixu Deadpool. To se mu úplnou náhodou po určitém čase povedlo a jak jste mohli vidět ve filmu, opravdu ta snaha stála za to. Teď už můžeme jen doufat, že Deadpool prvním dílem neskončí a studio 20th Century Fox se rozhodne pro pokračování tohoto fénoménu.

Společnost Apple vykázala zisk 53,4 miliard dolarů, nejvyšší ve své historii

Značka Apple je velmi oblíbenou značkou po celém světě. Tato značka trhá rekordy pravidelně, včerejší je ale přece jen výjimečný. Podle oficiálních čísel vyšel zisk ve výši neuvěřitelných 53,4 miliard dolarů, což je v přepočtu zhruba 1,3 bilionu korun.

Facebook: Jaké má ztráty, když náhodou nefunguje?

Jen si to přiznejte. Všichni jsme znepokojení, když náhodou nefunguje Facebook. I když je to jen na pár minut. Pro spoustu lidí je totiž tahle sociální síť stejně nedílnou součástí dne jako třeba oběd. Pro vás je to možná jen dobrý nástroj ke komunikaci s přáteli, pro někoho jiného však cenný nástroj pomáhající v podnikání.

Největší spor českého internetu, o kterém se nikde nemluví

Největší spor českého internetu, o kterém se nikde nemluví

Pokud se stane něco opravdu skandálního, je toho hned plná televize a internet. Píší a mluví o tom všichni. Krásný příklad se nám aktuálně nabízí s naší Džambulkou, to je takový skandál jako dělaný. Kdo ví, zda je ráda středem pozornosti všech médií nebo by se před nimi nejraději schovala. Jde to ale vůbec?
Samsung na vrcholu: vlastní 95% zisků z prodeje telefonů s Androidem

Samsung na vrcholu: vlastní 95% zisků z prodeje telefonů s Androidem

Společnost Google zveřejnila v průběhu Google I/O velká čísla, spojovaná s Androidem. Tato čísla říkají, že do roku 2013 došlo už k 900 milionům aktivací mobilního operačního systému, což z něj činí nejpopulárnější operační systém na světě. To znamená, že spousta firem na Androidu a příslušenství pro něj těžce vydělává, ne?

Google má nepříjemné finanční starosti

Zisk společnosti Google Inc. se ve III.čtvrtletí snížil o 20 % a činí tak 2,18 miliardy dolarů. Za stejné období minulého roku byl zisk 2,73 miliardy dolarů. Propad byl zaviněn nárůstem nákladů a snižováním cen za reklamu.
Nahoru