U spousty společností je kamenem úrazu špatná zákaznická podpora, která je ne vždy příjemná, ochotná a shovívavá. Z tohoto důvodu vznikla unikátní služba Sorry as a Service, kterou založili Martin McGloin a Sabine Sipunova z Estonska a Litvy.

U spousty společností je kamenem úrazu špatná zákaznická podpora, která je ne vždy příjemná, ochotná a shovívavá. Z tohoto důvodu vznikla unikátní služba Sorry as a Service, kterou založili Martin McGloin a Sabine Sipunova z Estonska a Litvy.
Možná jste zpozorovali, že McDonal’s propaguje nový film Angry Birds. Rozdává hračky s Angry Birds a připravil taky dva speciální burgery. Ty se však u zákazníků s nadšením nesetkaly a my se nedivíme. Moc k jídlu totiž nevypadají.
Na první pohled může vysněná dovolená z internetu vypadat naprosto dokonale, bez jakýchkoliv problémů. Zdání ovšem většinou klame. Mnoho lidí totiž zapomíná na to, že propagační fotografie, které mohou vidět na internetu, většinou nemusí zobrazovat skutečnost
Jeden z nejrozšířenějších online supermarketů v České republice, který slibuje doručení do 90 minut. Jak můžeme vidět, Rohlik.cz už se změnami začal. Nově na stránkách Rohlik.cz najdeme klub Rohliček, který nabízí speciální slevy a cashback pro rodiny s dětmi. Těšit se ale můžete mnohem na víc!
Věděli jste o tom, že modrý symbol ověření zvyšuje u zákazníků důvěru? Takže pokud jste ještě o ověření nežádali, je na čase. Je sice známo, že se modrá fajfka získává velmi těžko, ale i přesto můžete zažádat o ověření vašich stránek a dostat alespoň symbol v šedé barvě. I tento symbol vám může pomoci k větším tržbám!
Společnost Vodafone udělala další změnu, o které žádného z uživatelů neinformovala. Od 4. listopadu 2015 totiž zavedla společnost nové tarify. Podobná situace se stala již před rokem, kdy společnost přednastavila ,,službu“ Data nad rámec balíčku. Český telekomunikační úřad ovšem operátorovi nařídil, aby přestal zákazníkům účtovat peníze za služby, které si prostě neobjednali.
Někdy je lepší hodit připomínky zákazníků za hlavu. Občas jsou nesmyslné, stupidní nebo urážlivé, a tak je lepší nereagovat, než si vylít vztek. A nebo se na to podívat s nadhledem, jak se to daří falešné facebookové stránce Customer Service, která úspěšně trollí zákazníky různých firem.
Není pochyb o tom, že v 21. století musí mít každá firma, která chce uspět, profil aspoň na Facebooku. Úplně nejlepší je, když okupujete víc sociálních sítí – na Twitteru hlásíte novinky, na Instagramu podstrkujete fotky svých výrobků. Dozví se o vás víc lidí a navíc zůstanete ve spojení se svými zákazníky.
Na prosincovou změnu algoritmu doplatily stránky různých značek. A to bez ohledu na to, jaký mají o obsah této stránky zájem fanoušci.