Klip Gangnam Style během pouhých pár měsíců vystřídal na čele žebříčku YouTube Justina Biebera. A nakonec překonal historickou metu 1 miliardy zhlédnutí. Nyní atakuje hranici 1,5 miliardy zhlédnutí. Nyní ne na obzoru další styl. Harlem Style. A jak ukazují první pokusy, možná bude ještě úspěšnější, než Gangnam Style.
Jeho video má nyní více než 1 000 000 000 zobrazení a přes 6 000 000 liků na YouTube. Podle střízlivých odhadů by měl pokořit magickou hranici 1 000 000 000 dne 21. 12. 2012. V den, kdy měly na planetu Zemi začít padat meteority. Nakonec se mu to v pátek skutečně podařilo. A protože svět nezanikl, můžeme se o tom podělit i s vámi.
Nyní si jakékoliv video můžete i stáhnout do iPhonu nebo iPadu a prohlížet si jej bez připojení k netu. Neziskovka Khan Academy tak opět nejspíš rozšíří svou diváckou obec o další tisíce uživatelů.
Korejský drsňák PSY se svým klipem Gangnam Style během pouhých čtyř měsíců vystřídal na čele žebříčku YouTube Justina Biebera. Nyní už má jeho video více než 815 000 000 zhlédnutí a i Justin mu může závidět, jak rychle se mu podařilo překonat tento rekord.
Začátkem listopadu začala v Rusku vznikat černá listina webů obsahujících dětskou pornografii, extremistický materiál a další nelegální obsah. Na tuto listinu byl nedávno zařazen i videoserver YouTube.com. Ten se dostal na černou listitu kvůli videím, která nabádala k sebevraždě.
Poslední investicí byly 2 miliony dolarů od investiční společnost Earlybird Venture Capital. Dnes ji následovala společnost Index Ventures, která do Socialbakers napumpuje 6 milionů dolarů.
Mít čtyřicet sedm freeware programů a instalovat je všechny po hromadě? S programem Free Studio je to naprostá realita. Tedy alespoň ve virtuální podobě. Stahujte videa z YouTube, převádějte soubory do jiných formátů, nahrávejte multimédia na internet nebo rovnou všechno vypalte na CD, DVD či BD.
Stalo se vám někdy, že jste při procházení YouTube narazili na opravdu zajímavé video nebo písničku, kterou jste si chtěli stáhnout, ale nevěděli jak na to? V dnešním článku si představíme několik možností, jak to udělat rychle a jednoduše. Zvládne to každý!
Služba společnosti Google, Youtube, pokračuje ve velmi dynamickém růstu. Velmi se zvyšuje míra nahraných videí. V současné době se každou minutu nahraje na YouTube 60 hodin záznamu. Loni se toto číslo pohybovalo pouze kolem 48 hodin, což je k dnešnímu datu znatelný rozdíl.
Google, Facebook, Microsoft Bing a Yahoo v rámci dne World IPv6 Day hromadně nasadí nový protokol IPv6. Stane se tak již 6. června tohoto roku, tedy téměř přesně po tom, co se vykonalo jeho veřejné otestování.
Rok 2011 končí a my jsme si pro vás připravili silvestrovský speciál. Celý rok však nejlépe shrnul Google na následujícím videu, které je výčtem těch nejzajímavějších událostí a činů, které ovlivnily celý svět. Podívejte se sami...
Videoserver Googlu brzy skončí. Přesněji dne 29. dubna 2011 přestane nabízet svá videa k přehrání, která skrze něj byl publikována na internetu. Autoři těchto videí si svá díla budou moci stáhnout k sobě do počítače a to do 13. května 2011. Je poměrně překvapivé, že v důsledku této transformace služby Google Video nebyla nabídnuta možnost přímého exportu na Youtube...
Novodobý internet je plný sociálních sítí. Denně se bavíme například o největší sociální síti na světě Facebook, vkládáme svoje tweety na Twitter a sledujeme videa na Youtube. Sociální sítě se staly naším denním partnerem na internetu a vkládáme na ně informace, které bychom jinam možná ani nedali...
Nejslavnější video server na světě překvapuje. Zveřejnil žebříček nejsledovanějších videí za tento rok podle sledovanosti do konce listopadu. V tomto žebříčku zcela jasně dominují hudební videa a v nich hlavně Justin Bieber a Eminem. Mladý Bieber obsadil první, šesté, sedmé a deváté nejsledovanější video...
Od léta jste na nejznámější video server mohli nahrávat videa o délce až 15 minut. Teď však Youtube překvapuje a nově umožňuje nahrávat videa teoreticky bez omezení. Dá se tedy říci, že už nebudeme muset sledovat delší pořady na více videích, jako tomu bylo doposud.
Tak zní motto na nahrávací obrazovce relativně mladé služby Grooveshark. Bylo napsáno, debatováno a řešeno mnoho. Pojďme si jen připomenout, popř. představit tento projekt s cílem přinést hudbu do každého koutu světa. Má naději udržet se a zlidovět jako Youtube?
Známá mobilní hra ze starých telefonů nás v dětství postihla snad každého. Dnes si svou oblíbenou hru můžete zahrát na YouTube. V přehrávači se vám objeví had, za kterého můžete po dobu trvání videa hrát. Hra funguje ovšem jen v nových přehrávačích, které Youtube zprovoznilo letos v Dubnu.
Jedna z nejnavštěvovanějších internetových stránek na světě, videoserver Youtube.com, obsahoval bezpečnostní chybu, která umožňovala takzvané XSS útoky. Skrze tyto útoky mohl útočník vkládat do stránek jednotlivých videí kód zobrazovaný i ostatním návštěvníkům.
Sledujete mistrovství světa ve fotbale? Potom určitě znáte onen otravný zvuk vuvuzel, který Vás provádí někdy i celým zápasem a skoro nic není slyšet. Tak právě tento zvuk si momentálně můžete pustit k videu uloženém na serveru Youtube po stisknutí ikonky fotbalového míče u videa. Google takto vtipně na vuvuzely!
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.