Možná znáte Yelp – aplikaci, ve které lze hodnotit restaurace, obchody, kluby, rekreační střediska, hotely a další služby. Jak se vám ovšem líbí myšlenka, že nedávno vznikl Yelp pro lidi, ve kterém vás bude moci kdokoliv ohodnotit, ať už o to stojíte nebo ne?
Internetová společnost ze San Francisca, která se zabývá hodnocením restaurací a dalších podniků po celém světě, se rozhodla zaměřit i na dodávku potravin. Není se čemu divit, s nápady donášky jídla domů se v poslední době roztrhl pytel. A Yelpu to docela jde do noty.
Reklamní slogany jsou tvořené tak, aby prodávaly. Nashvillský designér Clif Dickens však svými nápady pozvednul obyčejné slogany ještě na vyšší úroveň. Zaměřil se na nejznámější světové firmy a trochu jejich…
Sociální síť Yelp je na tom dosti podobně jako Pinterest. Proč? Také má nové a celkem slušně vybavené kanceláře a také v San Franciscu. Retro design, dřevo a jiné přírodní materiály v kancelářích Yelpu…
Union Street Guest House je malý hotel v New Yorku. Na první pohled na něm není nic zvláštního. Jejich jednání už je ale na pováženou. Pokud o nich totiž na internetu napíšete negativní recenzi, budete muset zaplatit tučnou pokutu.
Kolik kdo napíše tweetů? Kolik kdo zhlédne videí na YouTube? Kolik kdo publikuje příspěvků ve WordPressu? Kolik kdo uloží souborů na Dropboxu? Kolik snapů vytvoří uživatelé SnapChatu? Kolik věcí si lidi koupí na Amazonu a kolik za ně utratí? Kolik aplikací na iOS a Android se stáhne? Kolik kdo pošle zpráv na WhatsAppu? A takhle bychom mohli pokračovat… Ale nechme toho.
Jistě, fotoaparát vašeho smartphonu lze využít pro fotografování nebo video chat, ale umí ještě mnohem více než to. Fotoaparát telefonu je výkonným nástrojem, který lze použít pro spoustu věcí, od nalezení lepších cen přes navigaci až k překladu.
Všichni víme, že na sociálních sítích se věci šíří opravdu rychle. A pokud jde o případy, kdy se něco pokazí, šíří se ještě rychleji. Nepovedené tweety, nesprávné účty, špatné načasování, špatné myšlenky, F-bomba, … Existuje spousta příkladů toho, jak se vám na sociální síti může podařit opravdu #epic_fail.
Ať už jde o restauraci, nákupní centrum, nebo dokonce stánek s párky v rohlíku, který stojí na ulici, na Yelpu můžete najít recenze téměř na cokoliv. Přesto ale existuje mnoho malých podniků, které výhody těchto webových stránek nevyužívají.
Každý, kdo rád cestuje, jistě ocení recenze a názory na restaurace a další služby, které má v plánu navštívit. Proto je v tomto odvětví velká konkurence. Je zde Google, Yelp Facebook, ale i například Foursquare. Poslední zmiňovaný se chce vytáhnout nad konkurencí, a tak se tedy bude ptát i na další podrobnosti.
Máte chuť na pizzu a nevíte, kam jít? Hledáte dobrou hospůdku ve vašem okolí? Jedete na výlet a potřebujete najít nejbližší benzínku? Proto je tady Yelp, legendární americká aplikace pro hodnocení míst ve vašem okolí, která je v České republice dostupná od 10. července. Teď je to tedy právě akorát měsíc a kousek, co válčí na našem trhu. Jak se mu vede, jak se prosazuje a jak se k němu staví uživatelé?
Máme tu celosvětový přehled deseti nejčastěji používaných aplikací pro smarphony. Zkuste zvážit, které aplikace nejčastěji používáte vy a které z nich by se mohly v žebříčku také umístit.
Zubařka Stacy Makhnevichová používala skutečně nevšední metody, jak si zajistit dobrou reputaci: svým klientům, kteří o ní chtěli napsat špatnou recenzi, vyhrožovala žalobou. Prý to byl test nové kontroverzní smlouvy o copyrightu.
Investování do atraktivních startupů se stalo fenoménem poslední doby. Tohoto nového „koníčku“ se chytly i mnohé současné celebrity, které následují příkladu Ashtona Kutchera – ten nedávno uzavřel další vlnu financování do nákupní galerie The Hunt.com. Které celebrity jsou v investování do online startupů nejaktivnější?
Česká republika se stala 22. zemí, která se přidala k Yelp, sociální síti, která funguje na principu hodnocení navštívených míst a podniků. Databázi Yelp ve svých mapách využívá třeba i Apple.