Bylo jen otázkou času, kdy někomu začne hodně vadit, že nemá takové příjmy z reklam. A tenhle čas právě přišel. Yahoo podniklo razantní krok, kterým bojuje proti uživatelům AdBlock. Bitva začíná.

Bylo jen otázkou času, kdy někomu začne hodně vadit, že nemá takové příjmy z reklam. A tenhle čas právě přišel. Yahoo podniklo razantní krok, kterým bojuje proti uživatelům AdBlock. Bitva začíná.
Po tom, co všechno prozradil Edward Snowden, se mnoho technologických firem začalo obhajovat, že jejich data jsou dobře šifrovaná a že NSA ani žádným jiným špionážním agenturám informace neposkytují. Možnost šifrování veškerých emailů začal v letošním roce nabízet Google. Teď se chystá připojit i Yahoo.
Když v pátek krátce nefungoval Gmail, první, kdo si z toho dělali legraci, byli zaměstnanci Yahoo. Zřejmě už zapomněli na to, že i je nedávno postihl podobný problém, a ještě si mysleli, že je dobré si z toho udělat legraci a hlavně to dát všem vědět. Za svůj tweet se později omlouvali. Avšak vyvolává to ještě jednu otázku. Jakpak to zjistili? Že by sami používali e-mailové služby své konkurence?