Apple přidal do iOS 18 novou funkci, která nebyla zmíněna na konferenci WWDC, pravděpodobně kvůli její nepopulárnosti mezi uživateli. V Apple Maps se nyní některé podniky, jako jsou restaurace, obchody…

Apple přidal do iOS 18 novou funkci, která nebyla zmíněna na konferenci WWDC, pravděpodobně kvůli její nepopulárnosti mezi uživateli. V Apple Maps se nyní některé podniky, jako jsou restaurace, obchody…
Letošní WWDC odstartovala společnost Apple originálním videem, které nenechalo chladnými žádného příznivce této značky. Video prezentovalo režii WWDC a vskutku se povedlo. Apple tímto netradičním videem navazuje na video z loňského…
Za několik málo hodin v Moscone Center započne další WWDC. Právě dnes by měl dle dostupných informací Apple ukázat celému světu jeho nový mobilní systém iOS 9. Avšak ještě před tím než odkryjí své karty, pojďme se podívat na jeden z nejlepších konceptů.
Včera se konala jedna z nejočekávanějších vývojářských konferencí v tomto roce – konference WWDC, kde Apple uvedl své nejžhavější novinky. A musím říct, že se bylo vážně na co dívat. Je však možné, že jsme si od konference slibovali více, ale hold si budeme počkat ještě několik měsíců do další konference, která by se měla konat někdy na podzim, zde mi mimochodem mohl Apple představit (snad) již novou generaci applovského telefonu iPhonu (6).
V Moscone Center je napětí doslova hmatatelné. Proč? Připravuje se tady jedna z nejdůležitějších IT akcí, které jsou na světě vůbec pořádané. Zde totiž předvede své novinky jeden z technologických gigantů, společnost Apple. Avšak novináři nás již informovali o tom, jaké jsou v centru bannery, čímž odhalili i několik novinek, avšak nyní objevili jeden skrytý banner, u kterého nikdo neví, na co je…, chystá snad Apple něco nového?
Zítra je pro jablíčkáře doslova sváteční den. Proč? Protože již zítra začíná konference WWDC, na které společnosti Apple uvede své novinky. A máme se vážně na co těšit.
Apple je obvykle dost málomluvný o tom, na čem pracuje, ale nikdy nás ohledně toho, co přijde, nezapomíná pořádně napínat a škádlit. Od nenápadných slovních hříček k pečlivě vybraným snímkům – takhle Apple odkrývá podrobnosti o svých budoucích produktech přímo na pozvánkách, které pro každou událost vytváří.