Facebook představil novou sadu funkcí, z nichž se jedna týká přidání tlačítka „Call to action“ (tedy výzva k akci) pro administrátory stránek. Toto tlačítko pomůže stránkám dosáhnout stanovených obchodních cílů.

Facebook představil novou sadu funkcí, z nichž se jedna týká přidání tlačítka „Call to action“ (tedy výzva k akci) pro administrátory stránek. Toto tlačítko pomůže stránkám dosáhnout stanovených obchodních cílů.
Dobré uživatelské rozhraní je snadno ovladatelné a hezké na pohled. Zrovna tyto dvě informace ví jistě každý. Ale jak takové rozhraní vytvořit? Pojďme se podívat na pár tipů.
Pokud chcete prodat nějaký produkt, je samozřejmě důležitá jeho kvalita. Avšak pokud prodáváte přes internet, je tu i spousta dalších věcí, které zákazníkovo rozhodnutí ovlivní. Například to, jak vypadá stránka produktu. To byste netušili, jakých triků lze využít k přesvědčení nakupujícího.