Štítek: Výzva k akci

Super Bowlov dělá kampaň proti antisemitismu: Legendární momenty, boj proti nenávisti a poselství solidarity

Rostoucí projevy antisemitismu způsobily u majitele amerického fotbalového klubu New England Patriots, Roberta Krafta, velké znepokojení. Proto spustil osvětovou kampaň zaměřenou proti nenávisti vůči Židům. Jedním z vrcholů této kampaně…

Facebook nabídne tlačítko „Call to action“ pro vaše stránky

Facebook představil novou sadu funkcí, z nichž se jedna týká přidání tlačítka „Call to action“ (tedy výzva k akci) pro administrátory stránek. Toto tlačítko pomůže stránkám dosáhnout stanovených obchodních cílů.

Jak udělat nejlepší uživatelské rozhraní

Dobré uživatelské rozhraní je snadno ovladatelné a hezké na pohled. Zrovna tyto dvě informace ví jistě každý. Ale jak takové rozhraní vytvořit? Pojďme se podívat na pár tipů.

14 tipů: Jak vytvořit stránku produktu, který se bude dobře prodávat?

Pokud chcete prodat nějaký produkt, je samozřejmě důležitá jeho kvalita. Avšak pokud prodáváte přes internet, je tu i spousta dalších věcí, které zákazníkovo rozhodnutí ovlivní. Například to, jak vypadá stránka produktu. To byste netušili, jakých triků lze využít k přesvědčení nakupujícího.

50 free šablon call-to-action tlačítek

50 free šablon call-to-action tlačítek

Jestli existuje něco, co může uživatele nejlépe přimět k udělání toho, co potřebujete, jsou to call-to-action tlačítka. Bez nich byste nemohli vyzvat své publikum, aby udělali něco, co prospívá vašemu podnikání. A právě teď máte k dispozici zdarma ke stažení balík 50 takových hezky vypadajících tlačítek.
Jaká barva je na webu nejlepší?

Jaká barva je na webu nejlepší?

Barvy jsou nedílnou součástí toho, jak vnímáme svět. Podle barvy si určíme, zda se nám něco líbí či nikoliv, barvy kolem nás ovlivňují naši náladu, barvami vyjadřujeme své pocity. A právě z těchto důvodů jsou tak důležité i na webu. Které z nich jsou tedy na web nejlepší?
Nahoru