Na internetu nyní kolují obrázky, které se rázem staly virálem. Stačilo pouze upravit fotografie známých hrdinů, na kterých se na nás místo dané osobnosti usmívá přímo Mr. Bean. Některé výsledky skutečně stojí za to! Nevěříte? Přesvědčte se sami.

Na internetu nyní kolují obrázky, které se rázem staly virálem. Stačilo pouze upravit fotografie známých hrdinů, na kterých se na nás místo dané osobnosti usmívá přímo Mr. Bean. Některé výsledky skutečně stojí za to! Nevěříte? Přesvědčte se sami.
David a Sarah z Velké Británie vytváří vtipné fotografie ze slavných filmových scén. Známé herečky v jejich fotografiích nahrazují 2 kočky – Willow a Tara. Parodie známých filmových scén se internetovému publiku tak zalíbily, že se určitě brzy můžeme těšit na další.
Úžasná grafika dnešních reklamních obrázků dnes hýbe světem. Dnes dokážeme vytvořit prakticky cokoliv. Mistři v oboru umí upravit fotografii tak, že vyjadřuje přesně to, co je od ní očekáváno a zároveň nad očekávání dobře. Níže uvádíme nejúspěšnější reklamy z celého světa, které vytvářeli profesionálové ze světově uznávaných grafických studií. Užijte si je!
Určitě všichni víte, co jsou to meme. Ano, jedná se o ty obrázky s vtipným komiksem, které na internetu vidíte snad všude. Pravděpodobně jste narazili už i na některé, kterým jste se smáli ještě tři dny. A spousta takových se dá najít i o těch našich milovaných krabičkách, které nedáme z ruky. Máme tu meme o smarpthonech.
Internet nie je len neobmedzeným zdrojom všetkých informácií, ale tiež skvelým zrkadlom ľudskej hlúposti. Dôkazom je množstvo facebookových omylov, ktoré koluje po celom svete a spríjemňuje tak deň všetkým súdnym…
Spraviť fotku s dokonalým načasovaním je často vecou náhody. Navyše ak fotíte psov, musíte byť vždy pripravený, lebo nikdy neviete kedy príde ten správny moment. Našťastie, nič nie je nemožné…
Reklamy se v průběhu té hromady let, kdy jsou s námi, hodně změnily. Ale stále existuje mnoho tradičních způsobů, které se používaly kdysi a používají se i dnes. Venkovní billboardy a reklamy v časopisech byly a dodnes jsou užitečným prostředkem pro reklamu na produkty a služby.
Existují dvě teorie o rodině Rothschildových, nejbohatší a nejmocnější rodině své doby. První racionální obdivuje jejich bankovní a podnikatelský talent. Druhá konspirační je vidí jako ilumináty, kteří chtěli ovládnout svět. Já na to říkám: „Ať si říká, kdo chce, co chce. Párty pořádat uměli.“
Moudro dne – každý je lhostejný ke tvým slzám, nikdo si nevšímá tvé bolesti, nikdo si nevšímá tvého úsměvu. Ale zkus si jednou prdnout
K Novému roku neodmyslitelně patří i posílání přáníček. Dneska už jdou stovky až tisíce přání poslat jednoduše přes internet. Ale stejně se žádné z nich nevyrovná teto staré kvalitě.
Chcete prodat manželku? Darovat jezírko za odvoz? Že vás něco takového ještě nenapadlo? Tak se pojďte inspirovat a uvidíte, jak vymyslet takový inzerát, který rozhodně zaujme!
To byste se divili, jak se mají používat některé produkty, které jistě znáte ze svého každodenního života. A vsaďte se, že je přesně tak, jak to zamýšleli tvůrci, nepoužíváte.