Vizitka nemusí představovat pouze bílý obdélníkový papír s barevným logem a černým písmem. Snažte se být kreativní. Vizitku byste měli vnímat jako místo, kde můžete využít svou fantazii. Obvykle ty nejzajímavější vizitky patří malým firmám a podnikatelům, kteří nemají velký rozpočet na reklamu, ale stále chtějí být jedineční.
Štítek: vizitky
Vizitka, která vám ukáže vaši tepovou frekvenci
V současné době jsou vizitky velice důležité, neboť se vrýváte do povědomí potenciálních klientů. A zároveň se vizitkou připomínáte stávajícím zákazníkům. Nicméně vizitka by se měla vyznačovat ojedinělým designem. A měla by hned na první pohled prozradit, čemu se věnujete. Pakliže jste kardiologem, můžete svým pacientům dávat vizitky s vestavěným EKG.
OBRAZEM: 30 vizitek, které navrhl génius
Vizitka zanechá dojem na každého potenciálního zákazníka nebo klienta. Tak proč ji nevytvořit nějak mimořádně? Každého, kdo nějak vystoupí z davu, si přece lidi zapamatují. A o to jde. Tak koukněte na pár vizitek, pro které je synonymem slovo originalita. Určitě z nich budete taky nadšení.
Vizitky už nepatří jen k obchodníkům a reprezentantům firem
Co na tom, že nejste obchodník nebo reprezentant nějaké instituce. I jako soukromá osoba můžete mít svoji vlastní vizitku. Nakonec, proč ne? Coby reprezentant firmy nebo podnikatel máte vzor vizitky daný a doporučený. Ale pro prezentaci sebe sama by se vám líbila vizitka jiná. Taková, která by odrážela vaši osobnost, styl. Na které by byly údaje, které o sobě sdělit chcete a považujete za vypovídající o vás, jako o soukromé osobě. I když to tak nevypadá, tak vytvořit si vlastní vizitky podle svých představ jde zrealizovat velmi snadno. Pohodlně, rychle a za atraktivní cenu. A za výsledek se rozhodně stydět nebudete.