Scénárista a kouzelník Declan Dineen se chtěl setkat s každou osobou, která ho sleduje na Twitteru. Projekt #meetandtweet odstartoval letos v lednu a od té doby se začal pěkně setkávat se svými dlouholetými ale i novým followery, pěkně s jedním po druhém. A navíc to vlastně celé vzniklo od jedné momentální myšlenky, kterou publikoval na svém blogu.
Twitter právě tiše zpřístupnil různé své analytické nástroje veřejnosti. Každý tak bude mít lepší přístup k hloubkovým údajům o lidech a značkách, které sleduje, i o úspěšnosti svých nejnovějších tweetů.
Po několik let si firmy najímaly nebo platily firmy za to, aby jim pomohly navýšit počet fanoušků na facebooku či počty followerů na Twitteru. Brzo se tak z fanoušků a folloerů stala velice oblíbená prodejní "komodita". Není proto divu, že začaly nedlouho poté vznikat i falešné účty. Tomuto neduhu chce zamězit nová webová služba, která dokáže určit kolik vašich followerů na Twitteru tvoří skuteční (reální) uživatelé a kolik účtů je falešných nebo jsou neaktivní.
Asi nejsme sami, kdo si myslí, že to Twitter trochu nevychytal s novou uživatelskou nabídkou, v níž se objevila záložka Activity a už není tak dobře zřetelné, kdo vlastně retweetoval naše příspěvky. Na Twitteru se o tom nemálo diskutovalo, my jsme pro vás našli možnost, jak na to jednoduše přijít...
Chtěli byste přilákat více followerů? Načasujte svoje tweety dopředu, sledujte, kdo vás přestal sledovat a zviditelněte si svůj účet na vašich webových stránkách! Tímto a ještě něčím navíc se budeme zabývat v našem dnešním článku. Předpokládáme, že prostředí a základní principy Twitteru už znáte. Pokud ještě ne, pak vězte, že je tato služba velice jednoduchá na pochopení...
Twitter oznámil zdokonalení svého vyhledávání ve tweetech. Nově kromě lepších a relevantnějších výsledků nabízí také výsledky vyhledávání obrázků a videí. Zadáte-li tedy jakýkoliv dotaz, zobrazí se Vám nejen samotné tweety, ale nově také obrázky a videa. Ty uživatelé sdílejí stále častěji a častěji. Nově vyhledávání také nalezneme na nové adrese.
Před pár dny vtipkoval Google na svém video serveru Youtube, kde sprovoznil vtípek, který měl napodobit zvuk z mistrovství světa ve fotbale známých vuvuzel. Jedním z dalších vtipkařů je například i Twitter. Přes 11.000 lidí následuje jeho vlákno o vuvuzelách.
Používáte sociální síť Facebook stejně, jako většina Vašich přátel? I ona má svoje mouchy a ty základní jsme si vyjmenovali v tomto článku. Možná některé trápí i Vás, možná ne a možná Vás některé čekají nebo jste našli řešení. Je to na Vás a můžete se s námi o to podělit. Mouchy Facebook v tomto článku.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.