Štítek: trend

Tisková zpráva: Answear se zaměřuje na exkluzivní módu !

Answear, jedna z předních e-commerce platforem, oznámila významnou změnu ve svém postavení na trhu. Společnost přechází k prodeji prémiových značek a chce tuto transformaci představit svým zákazníkům prostřednictvím nové televizní…

Propouštění a ekonomické bouře v technologickém sektoru firmy Snapchat

Americká společnost Snap, provozovatel populární aplikace Snapchat pro výměnu multimediálních zpráv, plánuje propustit deset procent své pracovní síly, což představuje 530 lidí. Toto rozhodnutí je reakcí na obtížnou situaci v…

Kolagenový boom: Jak bílkovina mění svět doplňků stravy a omlazuje pokožku

Herečka Jitka Schneiderová se stala tváří propagace kolagenu v prášku, přičemž v jejím videu na YouTube tuto bílkovinu doporučovala pro posílení pokožky a zlepšení vzhledu. Trend kolem kolagenu v doplňcích…

V Německu je posilovna, která nabízí víc než pohyb

V Německu můžete navštívit posilovnu, která se svým interiérem naprosto odlišuje od ostatních. Hlavním účelem je to, aby návštěvníci cítili v klidu a pohodě. Jistě, že se do posilovny chodí tvarovat postava, ale posilovna John Green má za cíl klienty obohatit o designový zážitek.

Co teď letí na „insta“? Vodní meloun!

Každý rok je na Instagramu populární něco jiného. Kdo ví, kdo trendy udává. Z ničeho nic populárním uživatelům Instagramu přijde fotogenická jedna věc, řekněme třeba ananas a následující půl rok motiv kopíruje většina dalších a prostřednictvím internetu vlna ananasu prostupuje celým světem.

Trend ve znamení jednorožce pomalu mizí z Instagramových fotek

Jednorožec vždy symbolizoval něco vzácného, neobvyklého a originálního. Charakteristiky vychází z podstaty mystického zvířete, je to bájné zvíře, které snad ani neexistovalo. V poslední době se s motivem jednorožce roztrhl pytel. Každý chtěl být tak originální, že se sama originalita rozplynula. Nejen, že se motiv jednorožce tiskne na všechno možné, ale existuje i „jednorožčí“ limonáda.

Nahoru