Japonská společnost Toshiba se hrabe v problémech. Akcie této společnosti klesly od dubna zhruba o 40 procent. Hlavním důvodem bylo především podvodné vykazování zisků za posledních 6 let. V současné době si společnost stanovila nový cíl, ve kterém se bude snažit restrukturalizovat společnost. Součástí bude také odprodej ztrátových součástí.
Jakmile jednou okusíte jablko, nikdy nepřestanete – naprosto jednoduchá logika, kterou vám potvrdí snad každý spokojený majitel Apple produktu. Avšak, proč to tak je? Mají v sobě Apple produkty něco natolik kouzelného, že se do nich na první pohled zamilujete? Nebo jsou spíše nejspolehlivější produkty na zeměkouli?
Praha, Česká republika, 30. října 2014 – Svátek mrtvých, v Čechách známý jako Dušičky. Starý keltský a později slovanský svátek, který se odehrává v čase, kdy se podle prastaré tradice…
Zákazníci, kteří si koupili počítače iMac od října 2009 do července 2011, budou mít možnost výměny vadných hard disků. Nejedná se o první selhání hardware. Společnost Apple musela měnit v roce 2007 již disky MacBook značky Seagate.
Společnost Toshiba musí podle federálního soudu v San Francisku zaplatit zákazníkům 17 milionů dolarů a výrobcům 70 milionů dolarů. Podle soudu společnost Toshiba Corp uzavřela cenovou dohodu na prodej LCD obrazovek a tím porušila zásadu volné tvorby cen.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.