Společnost Twitter zrušila Fav tlačítko, pod kterým jste ještě do nedávna mohli najít symbol hvězdičky. Ovšem nejedná se o žádné dramatické změny, jde jen o čistě kosmetickou záležitost. Twitter tuto funkci nahradil symbolem srdíčka, které ve všech kulturách symbolizuje to, že máte něco rádi.
V září Mark Zuckerberg naznačil, že Facebook pracuje na způsobu, jak rozšířit slavné tlačítko Like. Facebook chce, aby lidé dávali tlačítku Like konkrétnější význam. Tlačítko bude obsahovat sadu šesti emoji smajlíků, pomocí kterých budete moct vyjádřit aktuální reakci.
Sociální sítě zaujímají v módě docela důležitou roli. Vlastně zaujímají důležitou roli prakticky ve všem. Nicméně právě v oblasti módy se ještě stále drží různé časopisy, ve kterých si ženy prohlíží, co se právě nosí. Aobchodní řetězec s oblečením C&A se rozhodl, že je nejvyšší čas do papírových magazínů ty sociální sítě integrovat.
Je přítomné téměř na všech webech a podle produktového manažera Linga Bao je „jedním z nejcennějších majetků Facebooku“. Představujeme vám tlačítko „To se mi líbí“, které bylo právě včera redesigováno. Tedy práce na designu trvala zhruba 6 měsíců, ale představení nové verze proběhlo teprve včera. Tak se pojďme podívat, jaká novinka na nás bude za nedlouho zírat ze všech webů.
Říká se, že kdyby se někdo podíval na vaše přátele, poznal by, jací jste. No a teď se zdá, že Facebook to povyšuje na zcela novou úroveň. Vaše osobnost se prý projevuje i v tom, co „lajkujete“.
Taky už vás unavuje chování některých vašich přátel na Facebooku? Facebook je s více než 1 miliardou aktivních uživatelů nejpopulárnější sociální sítí. A s velkou popularitou přichází i některé špatné zvyky uživatelů, kteří chtějí přes Facebook prodávat své mizerné výrobky, jen se tak vytahovat nebo ještě něco horšího.
Najdete na Facebooku nějaké stránky, skupiny či statusy, které se vám líbí. A protože se s daným sdělením na stránce ztotožňujete, kliknete na modré tlačítko LIKE. A právě tento jeden klik o vás prozradí doslova všechno, od toho jestli máme rádi skupinu U2, Queen, kouříte marihuanu či máte rádi holky s velkýma očima, až po vaši sexuální orientaci.
Facebook se zamotal do patentového sporu. Nizozemská společnost Rembrandt Social Media tvrdí, že Facebook neoprávněně využívá její duševní vlastnictví bez placení. Předmětem sporu je dvojice patentů, která se týká uživatelského rozhraní služby.
Sociální síť Facebook začala experimentovat s tlačítkem „Want“ („Chci“). Doplňuje tak tlačítko „Like“, které označuje oblíbenost a postupně nabírá směr k finančnímu využití stránek.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.