Sociální síť Facebook neustále ladí algoritmus news feedu, přičemž poslední změny by měly být pro uživatele velice užitečné. Zobrazovat by se vám měly nejprve relevantní příspěvky, které vás budou skutečně zajímat.

Sociální síť Facebook neustále ladí algoritmus news feedu, přičemž poslední změny by měly být pro uživatele velice užitečné. Zobrazovat by se vám měly nejprve relevantní příspěvky, které vás budou skutečně zajímat.
Facebook letos slaví 11 let. A pokud jste uživatelem této sociální sítě již od začátku, pravděpodobně si budete pamatovat, jak moc odlišně Facebook vypadal. Uživatelé této stránky zestárli, přidala se spousta nových, a obchodní strategie je nyní mnohem propracovanější. Z původně privátní sociální sítě pro studenty z Harvardu se stala obrovská síť, kterou dnes používá celý svět. Podíváme-li se zpět do historie Facebooku, uživatele bude určitě brzy čekat nějaká další změna, a většina z nich bude naštvaná, ale nakonec stejně zůstanou a změny přijmou.
Fotky mají na sociálních sítích své nezaměnitelné místo. Úplně nejdůležitější je profilová fotka, ta je prostě všude. No a druhá nejdůležitější je úvodní fotka. Je to totiž první, co lidé uvidí, když navštíví váš profil. Pokud je chcete zaujmout, nemáte jinou možnost, než si vytvořit úžasnou úvodku.
Twitter se zase trochu přiblížil Facebooku. Již dříve Twitter začal experimentovat s cizími tweety či tweety, které si oblíbily vámi sledované osoby. Mnoho lidí si myslelo, že se jedná jenom o experiment, ale nápověda Twitteru říká něco jiného.
Ne, neměnil se Mark. Měnil se vzhled Facebooku. Za těch pár let Facebook představil několik redesignů. Někdy to byly jen maličkosti, jako zobrazení šťouchnutí vpravo nahoře. Jindy šlo o velké změny, třeba zavedení timeline v roce 2011. Co takhle si na to zavzpomínat? A jak jinak, než přímo s profilem Marka Zuckerberga?
Není to tak dávno, co Facebook oznámil redesign News Feedu, a už přichází další změna. Tentokrát by se měla týkat především firem a správců stránek. Facebookové stránky se totiž dočkají nového designu.
Výzkumné oddělení Google Research vydalo zábavnou vizualizaci s názvem Music Timeline. Ta se pokouší zmapovat vzestup a pád různých hudebních žánrů během posledních 64 let. Takže se můžete podívat na vzestup rocku, popu nebo hip hopu a nebo svého konkrétního oblíbeného interpreta.
Není pochyb o tom, že Facebook o vás ví téměř všechno. Sleduje i spoustu věcí, o kterých ani nevíte. Například ho zajímá i to, proč jste začali psát status, který jste nakonec nepublikovali.