Steve Jobs. Ikona. Legenda. Kdo by nechtěl být takový, jako býval on. Dokonalý chce se skoro říci. Být jako on je vlastně nemožné. Ale co byste měli dělat a jak se v životě chovat, pokud se mu chcete aspoň přiblížit?
Steve Jobs ve své druhé éře rozjel kampaň se stručným a chytlavým sloganem „Think different“ – Mysli jinak. A byla to pecka. Kampaň vysílala jasné poselství – pokud jsi praštěný, umělec, pokud jsi jiný, stejně jako my – pak jsi členem našeho kmene.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.