Online objednávání potravin zažívá již několik let boom – komu by se také chtělo trávit svůj drahocenný čas v marketu a tahat se s taškami. Přesto se však čeští poskytovatelé pohybují v červených…

Online objednávání potravin zažívá již několik let boom – komu by se také chtělo trávit svůj drahocenný čas v marketu a tahat se s taškami. Přesto se však čeští poskytovatelé pohybují v červených…
V poslední době se internetem začaly šířit nabídky až příliš výhodných kupónu. Doporučujeme na odkazy neklikat! Jedná se o kupóny do prodejen Albert a Tesco. Pokud výzvu obdržíte a ze…
Český internetový supermarket Rohlik.cz minulý týden čelil razii cizinecké policie, která v jeho pražském skladu zatkla desítky cizinců neoprávněných pracovat v České republice. Tesco dlouho nečekalo a den nato postavilo na aféře svou geniální reklamu. „Nákup rohlíků v nedohlednu? Čas na změnu,“ zní slogan reklamního banneru, který Tesco zveřejnilo na svém facebookovém profilu.
Písmenka A, B a O mají ve slovech docela velký význam. Skvěle je to vidět na názvech mnohých nejen technologických firem, které je vypustily. Proč to udělaly?
Bývali zaměstnanci Tesca, Lidlu a Albertu se rozhodli, že si otevřou svou prodejnu s názvem YEME, kde budou nabízet to, co tradiční supermarkety nenabízí – kvalitu. Dle dostupných informací je tento projekt založený na úzké spolupráci se slovenskými mlékárnami, chovnými družstvy, farmami, obilnými mlýny, pěstiteli a řemeslnými pivovary.
Společnost Tesco čtrnáct dní před začátkem školního roku spouští unikátní kampaň – virtuální školu. Microsite „Díky učitelům“ vás vtáhne do prostředí základní školy. Učitelka Zuzana Tlučková s přísným výrazem schází ze…
Společnost Tesco, která u nás i ve světě provozuje síť supermarketů, se rozhodla v České republice trochu více rozvířit vody online nakupování. Nově uživatelům přináší mobilní aplikaci, se kterou se uživatelé mohou nakoupit prostřednictvím mobilní aplikace Tesco.
Miliardář Jiří Šimáně přichází na trh virtuálních operátorů s novou značkou. Gorila Mobil se má specializovat především na mobilní data. Po společnostech ČEZ či Tesco tak do džungle virtuálů vstoupí další silný hráč.
Čerpací stanice Tesco ve Velké Británii jsou teď mnohem osobnější. Nedávno totiž na 450 benzinek řetězec s potravinami nainstaloval software pro cílení reklam. Systém skenuje obličeje zákazníků a na základě jejich věku a pohlaví jim zobrazuje reklamy.